در گفت و گو با جی پلاس مطرح شد؛

کری خوانی بازیکنان سابق ایرانی و عراقی در برنامه زنده! + ویدئو/ لیث ناصری: یونس محمود را شکست دادم

کری خوانی فوتبالیست های سابق و کارشناسان امروز ایرانی و عراقی در قطر، پیش از دیدار حساس دو تیم در جام ملت های آسیا، بالا گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

لیث ناصری، مهاجم سابق پاس، پرسپولیس و تیم‌های امید و بزرگسالان ایران که سابقه بازی زیر نظر علی پروین، جلال طالبی و منصور پورحیدری را دارد، به واسطه تسلط به زبان عربی یکی از میهمان‌های برنامه المجلس در شبکه الکاس قطر است.

او درباره حضور در این برنامه به خبرنگار ورزشی جی‌پلاس می‌گوید: «در این برنامه بازی‌های همان روز و البته روز بعد جام ملت‌های آسیا را آنالیز می‌کنیم. در این برنامه که نامش المجلس است، درباره ناگفته‌های بازی‌ها و حواشی بحث می‌کنیم. برای من هم اولویت این است که درباره تیم ملی ایران صحبت کنم. بنابراین درباره سیستم بازی، شکل تیمی ایران در زمین، فاز دفاعی و هجومی و همچنین تک تک بازیکنان حرف می‌زنم و آن‌ها را آنالیز می‌کنم.»

یکی دیگر از مدعوین این برنامه، یونس محمود است. مهاجم و کاپیتان سابق تیم ملی عراق که جام قهرمانی ملت‌های آسیا را در سال 2007 بالای سر برد. لیث که خود نیز متولد شهر کاظمین است، حالا که ایران با عراق همگروه شده و دو تیم در آستانه تقابل با یکدیگر قرار دارند، برای یونس محمود هم  کری می‌خواند: «از عراق، یونس محمود و علی نوری که یکی از مشهورترین خبرنگاران این کشور است حضور دارند. سمت راست من یونس محمود می‌نشیند. میان کشورهای عربی به او السفاح می‌گویند. به معنی بی‌رحم. چون مهاجم بود و برای دروازه‌بان‌ها یک خطر بزرگ محسوب می‌شد. او رو به من کرد و گفت چرا مربی شما اینقدر مغرور است؟ من هم در جواب گفتم اولا ما بهترین تیم آسیا هستیم و تا به حال 3 بار قهرمان جام ملت‌ها شده‌ایم اما شما فقط یک بار جام را بالای سر برده‌اید. ما 5 بار به جام جهانی صعود کرده‌ایم اما شما فقط یک بار این موفقیت را به‌دست آورده‌اید. ما تیم اول رنکینگ آسیا هستیم اما شما در پله‌های پایین‌تر قرار دارید. این نشان می‌دهد که از شما برتر هستیم. یونس محمود نیز در جواب گفت که 4 سال قبل ، عراق توانست ایران را شکست بدهد! من هم گفتم به لطف داور این کار را انجام دادید. آن هم در ضربات پنالتی و بعد از اینکه تیم ما 120 دقیقه و با 10 بازیکن شما را آزار داد. تاکید کردم که قدرت ایران را روز چهارشنبه در دبی خواهید دید. حتی این را به او گفتم که تاکتیک کی‌روش هنوز رو نشده و ما روش اصلی‌مان را مخفی نگه داشته‌ایم تا مقابل شما استفاده کنیم. شما با یک سیستم جدید از ایران مواجه خواهید شد.»

 

اما واکنش یونس محمود به صحبت‌های لیث ناصری چه بود؟ مهاجم سابق پرسپولیس و کارشناس ایرانی شبکه الکاس می‌گوید: «یونس محمود و علی نوری، دو نفری برای من کری خواندند و گفتند همانطور که یمن را شکست دادیم، ایران را هم می‌بریم! عراق تیم جوانی دارد اما تجربه تیم ملی ایران را نه. من برنامه‌های بسیاری برای روزهای آینده دارم و مطمئن باشید قافیه را به یونس محمود نمی‌بازم.»

 

لیث درباره اینکه آیا این کری‌ها را از یونس محمود برده یا نه، می‌گوید: « بله، بردم. ضمن اینکه کارشناس لبنانی که بی‌طرف هم بود گفت یک نکته را می‌گویم و تمام. ایران بهترین و قوی‌ترین تیم آسیا است.»

** ویدئو:

لیث ناصری

دیدگاه تان را بنویسید