در گفت و گو با جی پلاس؛

جهانبخش: می توانم مقابل ویتنام بازی کنم/ باید برد یمن را فراموش کنیم

علیرضا جهانبخش از وضعیت مصدومیتش گفت: اگر کادر فنی تشخیص دهد از بازی بعدی مقابل ویتنام برای ایران به میدان خواهم رفت.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا جهانبخش در بازی نخست ایران در جام ملت های آسیا غایب بود؛ آن هم به دلیل مصدومیت. خیلی ها دوست داشتند تا علیرضا در این بازی به میدان برود اما این اتفاق نیفتاد تا او خودش را برای بازی بعدی آماده کند؛ هر چند حضور جهانبخش در بازی با ویتنام هنوز قطعی نیست.

خبرنگار ورزشی جی پلاس با جهانبخش درباره نخستین بازی تیم ملی، وضعیت خودش و آینده تیم صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

درباره بازی با یمن حرف می زنی؟ 5 گل به آنها زدیم.

بازی خیلی خوبی بود. معتقدم که مهدی و سردار می توانستند گل های بیشتری بزنند با این حال هم آنها و هم دیگر بازیکنان عالی کار کردند.

غیبت خودت در این بازی و ...

دوست دارم در همه بازی ها کنار تیم‌ملی کشورم باشم. اگر بتوانم بازی کنم که با همه وجود در زمین حاضر می‌شوم و اگر نتوانم بازی کنم قطعا دعا می کنم تا تیم ملی موفق باشد. بازی با یمن از آن بازی ها بود که با همه وجودم دعا کردم تیم ملی ببرد و خدا را شکر اینقدر بچه ها خوب بازی کردند که برنده زمین مسابقه را ترک کردیم. 

اگر بازی می کردی ممکن بود گل بزنی؟

نکته ای که باید به آن اشاره کنم این است که واقعا تیم ملی متکی به یک بازیکن نیست. اینقدر بازیکن خوب داریم که هر کدام بتوانند به تیم کمک کنند.

 با این پیروزی پر گل همه منتظر بازی های درخشان دیگری از تیم ملی هستند.

تازه در شروع کار هستیم و اولین بازی خود را در جام برگزار کرده ایم. بازی به بازی کار سخت تر می شود. تیم ویتنام نسبت به یمن تیم قوی تری است. باید برد در بازی اول را فراموش کنیم. آن دیدار برایمان تمام شده است و حالا تمام تمرکزمان روی این مسابقه است.

در بازی با ویتنام به میدان می روی؟

خدا را شکر حالم کاملا خوب است. هیچ مشکلی در پایم ندارم و می توانم به میدان بروم. اگر کادر فنی تشخیص دهد از بازی بعدی مقابل ویتنام برای ایران به میدان خواهم رفت.

تیم ملی می تواند در آسیا قهرمان شود؟

همه امیدوارند ایران قهرمان جام شود. تیم ملی شایستگی این را دارد که بتواند نتایج خوبی در جام ملت ها به دست بیاورد. ما تیم خیلی خوبی داریم ولی فقط و فقط به بازی ویتنام فکر می کنیم نه بازی دیگری. باور کنید جو داخل تیم ملی این شکلی است که نمی خواهیم خودمان را حتی درگیر بازی سوم مقابل عراق کنیم. بازی به بازی جلو می رویم و به هیچ چیز دیگر فکر نمی کنم.

دیدگاه تان را بنویسید