در گفت و گو با جی پلاس؛

شریفی: کوتاه نمی آییم، هدف پرسپولیس قهرمانی است/ در نیم فصل دوم دروازه ها کوچکتر می شود!

بازیکن جدید پرسپولیس گفت: انگیزه برانکو برای رسیدن به قهرمانی سوم، از همه ما بیشتر است.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی شریفی یکی از بازیکنانی بود که در زمان بسته بودن پنجره نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست، آن هم به صورت توافقی و بدون امضای قراردادی رسمی. او تازه پس از باز شدن این پنجره است که می تواند قراردادش را در هیات فوتبال به ثبت برساند. با این حال شریفی اصلا حاضر نشد تا نیم فصل در تیم دیگری بازی کند و سپس به پرسپولیس بیاید.

او یکی از وفادارها به پرسپولیس بود که از همان بدو ورود به این تیم خودش را در دل هواداران جا کرد. گپ و گفت خبرنگار ورزشی جی پلاس با شریفی را در ادامه می خوانید:

نیم فصل کامل بیرون نشستی اما حاضر نشدی در تیم دیگری به میدان بروی.

دوست نداشتم در تیم دیگری به میدان بروم. تصمیمی که گرفتم این بود که در کنار تیم تمرین کنم. شرایط برایم این طور بهتر بود.

انگیزه هایت را طی این مدت از دست ندادی؟

هیچ وقت انگیزه هایم را از دست نداده ام. همیشه در طول تمرینات تلاش کردم یکی از بهترین ها باشم و انگیزه های خودم را نشان بدهم. برایم مهم نبود که به خاطر محرومیت پرسپولیس، نمی توانم در لیست بازیکنان باشم، فقط به این فکر می کردم که همیشه خودم را در بهترین فرم ممکن حفظ کنم. حالا برای شروع تمرینات بدنسازی نیز، چنین حسی دارم و می خواهم در قطر هم با تمام وجودم بدنسازی را پشت سر بگذارم.

تو از سپاهان به تهران آمدی.نظرت درباره پرسپولیس چیست؟

 کسی که به پرسپولیس می آید، با جو جدیدی آشنا می شود. در تیم ما، همه از قهرمانی حرف می زنند. از بازیکنان گرفته تا هواداران. حتی می توانم بگویم انگیزه های برانکو از همه ما برای رسیدن به قهرمانی سوم بیشتر است. با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، من و سایر بازیکنان به تیم اصلی اضافه می شویم و برای کمک کردن به پرسپولیس تلاش می کنیم.

در نیم فصل اول قهرمان نشدید. پیش بینی ات برای نیم فصل دوم چیست؟

 شاید کار در نیم فصل دوم سخت تر شود و به قول فوتبالی ها، دروازه ها کوچک تر باشد اما پرسپولیس تیمی نیست که به این سادگی از خواسته هایش کوتاه بیاید.

فکر می کنی به خودت بازی برسد؟

همه ما بازیکنان باتجربه ای هستیم. من در پرسپولیس هیچ بازیکنی را نمی بینم که کارنامه و تجربه نداشته باشد. بازیکنان یا در اردوی تیم های ملی بوده اند، یا در ترکیب اصلی پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده اند و یا توانایی های جذابی را در تیم های دیگر به نمایش گذاشته اند. این شرایط می تواند برای همه ما در جهت هدفی که داریم، تعیین کننده باشد. به همین دلیل است که می گویم در ادامه فصل بدون شک می خواهیم به دنبال قهرمانی برویم.

دیدگاه تان را بنویسید