مظلومی: امیدوارم ایران شانس قهرمانی را از دست ندهد

عضو کمیته فنی استقلال گفت: تیم ملی ایران هم جزو آنهایی است که شانس زیادی برای قهرمانی دارد و امیدوارم آن را از دست ندهیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پرویز مظلومی درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: همه به قهرمانی تیم ملی امید دارند. باید احساس را کنار بگذاریم و از روی منطق صحبت کنیم. تیم ملی ما خوب است و تدارکاتی خوبی داشته است. یک ماه اردوی تدارکاتی خارج از کشور در این شرایط اقتصادی که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال انجام داده‌اند باید تشکر کنیم. امیدواریم مانند دوره قبل اسیر بدشانسی‌ مثل ضربات پنالتی نشود. حق‌مان قهرمانی بود اما ناداوری‌ها و بی عدالتی‌هایی هم انجام شده بود.

وی افزود: همه حمایت می‌کنند و همین انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد. حالا همه چیز به شانس‌ها در زمین چمن برمی‌گردد که تاکتیک‌ها را به خوبی پیاده کنند. قرعه خوبی داریم. سرگروه شویم، شرایط برای صعود به نیمه‌نهایی هموارتر است که ممکن است با ژاپن روبه‌رو شویم. اگر دوم شویم قرعه سخت‌تر خواهد شد. بچه‌ها تلاش کنند سرگروه شویم.

مظلومی درباره اینکه هجمه‌های زیادی به کی‌روش وارد شده و شما این شرایط را چطور می‌بینید، تصریح کرد: من جوی نمی‌بینم، نمی‌دانم می‌گویند جو و هجمه زیاد است. چون تیم خوبی داریم توقعات بالاست به خاطر همین گفتم احساسی صحبت نکنیم. تیم‌هایی که مقابل ما بازی می‌کنند و حتی تیم‌هایی که حسابی رویشان نیست برای قهرمانی امید دارند. برنامه‌ریزی کرده‌اند که نتیجه بگیرند. تیم ما هم جزو آنهایی است که شانس زیادی برای قهرمانی دارد و امیدوارم آن را از دست ندهیم. 

مظلومی در ادامه درباره اینکه کاندیدای هدایت نساجی بوده، خاطرنشان کرد: صحبتی تا الان با نساجی نبوده است. در پیکان هم این صحبت‌ها بود چون وقتی یک مربی می‌رود مربیانی که بیرون هستند اسم‌شان مطرح می‌شود. تا جایی که در توانم هست چه داخل باشم چه نباشم به استقلال کمک می‌کنم.

وی درباره اینکه شما فعلا در کمیته فنی  باشگاه استقلال هستید، گفت: بله مگر اینکه نخواهند ما باشیم.

سرمربی سابق استقلال درباره خریدهای استقلال، عنوان کرد: ما خروجی‌مان را به باشگاه و آقای فتحی که شب و روز تلاش می‌کند ارائه می‌کنیم. خواستار تقویت کادر فنی بودیم، خواستار این بودیم در بعضی از پست‌ها تیم تقویت شود. تلاش‌ می‌کنند. در کادر فنی هم مجیدی را آوردند که امیدوارم از تجربه شفر برای آینده خودش استفاده کند. او علاقمند است کمک کند. ما هم دنبال این بودیم و در جلساتی که داشتیم به مدیریت اعلام کرده بودیم. همگام با ما مدیریت باشگاه هم هماهنگ می‌کند کارها خوب پیش برود.

عضو کمیته فنی استقلال درباره قطع رابطه با اسپانسر گفت: مدیریت باید جواب بدهد من در جریان قضیه اسپانسر نیستم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که در جریان مشکلات مالی هم نیستید، گفت: حل می‌شود. بچه‌ها صبر و تحمل داشته باشند. یکسری از پول‌هایی که اسپانسر داده از قبل خرج شده است. دست مدیریت کوتاه شده اما تلاش می‌کند از نظر مالی تیم به مشکل برنخورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید