امین حیایی: بعد از بازی در قلاده های طلا همکاران صمیمی ام مرا بایکوت کردند

امین حیایی با حضور در برنامه ˝هفت˝ از روزهای سخت بازیگری صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، امین حیایی بازیگر شب گذشته با حضور دربرنامه سینمایی “هفت” درباره سینما و روزگاری که همکارانش او را بایکوت کردن سخن گفت. بخشی از صحبت‌های این هنرمند را در زیر می‌خوانید:
 

امین حیایی در این برنامه گفت: ۱۰ سال به طول انجامید تا از نقش فرعی به نقش اول برسم.

وی ادامه داد: فیلم “بیداری رویاها” را خیلی دوست داشتم و برای آن زحمت کشیدم، اما در جشنواره‌ها داوران گفتند چون در حین گریه کردن در صحنه‌ای حواست به سیبیلت نبوده که کج شده و به گریمت بی توجه بودی به تو جایزه ندادیم!

بازیگر “شام عروسی” بازی در فیلم “شب” آقای رسول صدرعاملی را بسیار دوست دارد و نمونه کار در کنار اساتید بزرگ دانست.

این بازیگر با بیان این که از بازی درهیچ فیلمی پشیمان نیست، افزود: از بازی در هیچ فیلمی پشیمان نیستم و برای هر کدامشان دلیلی داشتم و از همه تجربه کسب کرده‌ام. اصولاً اتفاق‌های بد را در زندگی‌ام بد نمی‌دانم، همه را خواست خدا می‌دانم. حتی فیلمی را بازی کردم که شاید برخی مردم دوست نداشتند، از جمله “قلاده‌های طلا” اما من واقعاً به مسیر و سرنوشت اعتقاد دارم و معتقدم او مرا جلو می‌برد و فکر می‌کنم خداوند راه غلط جلوی من نمی‌گذارد. هرچند برخی گمان کنند که این به محبوبیت من ضربه بزند.

خیلی‌ها سعی کردند من را بعد از بازی در این فیلم بایکوت کنند. از میان همکاران بعضاً صمیمی و نزدیک گفتند اگر امین حیایی سر یک پروژه‌ای باشد، ما حاضر به حضور در فیلم نیستیم، چون او محبوبیتش را از دست داده است، چرا که “قلاده‌های طلا” فیلمی ضدسبز است و بسیاری دوست نداشتند من در چنین فیلمی بازی کنم. برایم اصلاً این جبهه بندی‌ها مهم نیست و فقط بازی حرفه‌ای برایم مهم است.

وی ادامه داد: من معتقدم “قلاده‌های طلا” واقعیت‌ها را به تصویر کشیده و تأیید رهبری را هم داشته است، اما آن زمان بسیاری فیلم را ندیده قضاوت کردند و فکر کردند به نفعشان نیست.

امین حیایی درباره اینکه آیا حاضر است در “قلاده‌های طلا ۲” اگر ساخته شود، بازی کند گفت: الان در چنین شرایطی بخاطر تبعاتش دیگر حاضر به بازی در چنین فیلمی نیستم. به هر حال آدم از همکار خودش توقع چنین برخوردهایی را ندارد و ترجیح می‌دهم جلوی برخی مردم و همکارانم نایستم. من از کسی دلخوری ندارم و همه را بخشیده‌ام.

دیدگاه تان را بنویسید