نیروی زمینی ارتش در وزنه‌برداری قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا سوم شد

باشگاه نیروی زمینی ارتش در اولین دوره مسابقات وزنه‌برداری باشگاه‌های غرب آسیا در رده سنی جوانان و بزرگسالان به دو مقام سومی دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اولین دوره مسابقات وزنه‌برداری باشگاه‌های غرب آسیا که در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی منامه بحرین برگزار شد، باشگاه نیروی زمینی ارتش به نمایندگی از کشورمان با 4 وزنه‌بردار با سرمربیگری داود عباسی در رده سنی جوانان و بزرگسالان به دو مقام سومی دست یافتند.

پیمان دهقانی در دسته 55 کیلوگرم (جوانان و بزرگسالان)، فرید فلاح شمسی در دسته 73 کیلوگرم (جوانان و بزرگسالان)، محمدحسین گلپرور در دسته 89 کیلوگرم (جوانان و بزرگسالان) و نیما آقایی در دسته 109 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان اعضای این تیم بودند.

پیمان دهقانی در حرکت یکضرب 79 کیلوگرم و در حرکت دوضرب 115 کیلوگرم را بالای سر برد و با ثبت مجموع 194 کیلوگرم سه مدال طلا رده سنی جوانان و سه مدال طلای رده سنی بزرگسالان را به دست آورد.

فردین فلاح شمسی نیز در وزن 73 کیلوگرم جوانان مقام اول (3 طلا) و در رده بزرگسالان (2 نقره و یک برنز) مقام دوم شد.

محمدحسین گلپرور در دسته 89 کیلوگرم با ثبت وزنه های 140 کیلوگرم در حرکت یکضرب و 160 کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع 300 کیلوگرم در رده سنی جوانان به 3 مدال دست یافت و در رده سنی بزرگسالان نیز 2 مدال طلا و یک نقره گرفت.

نیما آقایی وزنه بردار 109 کیلوگرم در حرکت یکضرب 160 کیلوگرم و در حرکت دوضرب 198 کیلوگرم و با مجموع 358 کیلوگرم، 3 مدال طلاِ رده سنی بزرگسالان را از آن خود کرد و در این دوره از مسابقات به عنوان برترین وزنه بردار انتخاب شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید