به گزارش ایرنا، محسن بیرانوند روز شنبه در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات وزنه برداری استان ایلام اظهار داشت: هم اکنون باید انرژی ما صرف توسعه وزنه برداری در استان ها شود و کیفیت ورزشکارانمان و مجموعه وزنه برداری را بالا ببریم.
وی افزود: با برگزاری دوره های مربیگری و داوری تلاش می کنیم تا کادر اجرایی و نیروی انسانی قوی تری را تربیت کنیم.
بیرانوند یادآور شد: وزنه برداری ایران یکی از قدرت ها و ظرفیت های این رشته ورزشی در جهان محسوب می شود و کسب مدال های بیشتر با حضور مقتدرانه در میادین بین المللی از اهداف اصلی این فدراسیون است.
به گفته وی، کسب مدال طلای جهانی توسط علی هاشمی در دوران مدیریت بسطامی نشان از مدیریت خوب ایشان بوده که امیدواریم در چهار سال آینده شاهد پیشرفت وزنه برداری استان مانند گذشته باشیم.
وی تاکید کرد: وزنه برداری کشور مسیر توسعه را می پیماید و ورزشکاران قدرتمندی در سال های اخیر در نقاط مختلف کشور شناسایی شده و افتخارآفرینی کرده اند.
بیرانوند به موفقیت های وزنه بردار ایلامی در مسابقات جهانی اشاره کرد وگفت: اولین مدال تاریخ وزنه برداری استان توسط علی هاشمی کسب شده و این ورزشکار امسال نیز موفق به کسب مدال طلا در مسابقات جهانی شد.
وی در خصوص وزنه برداری در بخش بانوان نیز افزود: این ورزش در بخش بانوان، یکسال است که راه اندازی شده، امیدواریم با توسعه و جذب علاقمندان، نمایندگانی در بخش بانوان نیز در تیم ملی داشته باشیم.
بیرانوند تصریح کرد: در صورت نیاز به تشکیل کلاس های آموزشی و داوری، فدراسیون نیز در این راستا از هیات وزنه برداری استان حمایت خواهد کرد.
دبیر فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: با توجه به اهمیت مسابقات المپیک، و وجود ظرفیت های موجود در استان امیدواریم نمایندگانی از ایلام در این مسابقات حضور داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست گفت: وزنه برداری استان ایلام دارای پیشینه خوبی است که از دهه های 70 و اواخر دهه ی 60 هر چند دارای افت و خیزهای فراوانی بوده اما موفقیت های بسیاری کسب کرده است.
بهروز حیدرزاده افزود: وزنه برداران استان همواره توانسته اند در مسابقات آسیایی، بین المللی و جهانی مدال های رنگارنگی کسب کنند که این نشان از وجود ظرفیت های ورزشی در سطح استان ایلام است.
حیدرزاده بیان داشت: فراهم کردن تجهیزات ورزشی و امکانات سخت افزاری می تواند برای توسعه این ورزش مفید باشد، از این رو تلاش می شود فضاهای ورزشی با همکاری فدراسیون ایجاد شود.
وی تاکید کرد: برای پیشبرد و توسعه ورزش وزنه برداری ابتدا باید استعدادیابی در سطح مدارس صورت گیرد و با برگزاری کلاس های آموزشی و ارتقا داوری، أین هیات با رویکرد جدید تقویت شود.
حیدرزاده گفت: رییس هیات وزنه برداری استان با تشکیل کمیته های مختلف استعدادها را شناسایی و در راستای پیشرفت ورزش استان تلاش کند.
در پایان این جلسه همایون بسطامی با کسب 12 رای از مجموع 13 رای ماخوذه برای چهار سال سکاندار هیات وزنه برداری استان ایلام شد.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.