در گفت و گو با جی پلاس؛

حرف های امیدوارکننده روزبه چشمی درباره سه بازیکن مصدوم تیم ملی

روزبه چشمی درباره مصدومیت سه بازیکن تیم ملی گفت: با قلی زاده، جهانبخش و رضایی صحبت کردیم و ظاهرا مشکل شان جدی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ روزبه چشمی مدافع تیم ملی از جمله بازیکنانی است که تلاش می کند زیاد درباره مشکلات حرف نزند. وقتی از او درباره مشکلات تیم ملی و حاشیه هایی که قبل از سفر ملی پوشان به قطر ایجاد شد بود سوال می کنیم او ترجیح می دهد تا در این باره حرفی نزند. روزبه زیاد از حواشی خوشش نمی آید و به همین دلیل وقتی درباره حاشیه ها از او بپرسید یا می گوید نمی دانم و یا به فرد دیگری ارجاع می دهد. «از مسعود شجاعی درباره مشکلات تیم بپرسید!» این یعنی او علاقه ای ندارد در این باره حرف بزند.

روزبه ادامه می دهد: «امیدوارم با اردوی خوبی که در قطر داریم  و همینطور بازی های دوستانه بتوانیم به شرایط ایده آلی برسیم. درست است که نام رقبایمان بزرگ نیستند ولی به هر حال مهم این است که کادرفنی بتواند به خواسته هایش در بازی های دوستانه برسد.» 

چشمی در پاسخ به این سوال که آیا سه مصدومان تیم ملی می توانند در جام ملت ها ایران را همراهی کنند، می گوید: «فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد. فکر کنم علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده و کاوه رضایی بتوانند در این رقابت ها تیم ملی را همراهی کنند. هر سه آنها بازیکنان مهم و خوبی هستند. با این سه صحبت کردیم و ظاهرا مشکل شان جدی نیست.»

او درباره احتمال قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا هم به خبرنگار جی پلاس گفت: «شرایط خیلی سخت است. هیچ حریف آسانی نداریم اما تیم خوبی داریم و همه تلاش خودمان را می کنیم تا بهترین نتایج را در آسیا بگیریم.»

دیدگاه تان را بنویسید