رونمایی از خودروی 2019 رنو + عکس و فیلم

کمپانی رنو به تازگی اعلام کرده است که خودروی جدید رنو با نام R.S.18 که در رتبه‌بندی سازندگان سال 2018 رتبه چهارم را از آن خود کرده، 12 فوریه رونمایی می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی‌پلاس، خودروی R.S.18 رنو قرار است 12 فوریه رونمایی شود و رونمایی آن در کارخانه Enstone انگلیس، یک هفته قبل از تست زمستانی آن در حوزه بارسلونا- کاتالونیای اسپانیا در 18 فوریه انجام خواهد شد و به دنبال آن قرار است در صورت مثبت بودن تست خودرو، به رغم حضور رقبایی چون مرسدس، فراری و ردبال، در چهارمین فصل حضورشان، از آن رونمایی کنند.

Astronaut-Moon-Astronomy-Satellite-Forward-1849402.v1

به طور قطع، این رونمایی لحظه مهمی برای کمپانی رنو به شمار می‌رود و مراسم رونمایی و پرده‌برداری از این خودروی جدید را یکی از رانندگان ستاره به نام «دنیل ریکاردو» انجام خواهد داد. او در ماه آگوست بود که کمپانی «ردبال» را رها کرد و دوباره به رنو ملحق شد.

زمان رونمایی از جدیدترین خودروی 2019 رنو در صدر مراسم رونمایی‌ها قرار دارد به این معنا که این گروه انگلیسی فرانسوی اولین گروهی خواهند بود که توضیحات خود را پیرامون جدیدترین محصول 2019 این کمپانی به حضار ارائه می‌دهند. در خودروی جدید مدل R.S.18، تغییراتی در جلوپنجره و پره عقب خودرو و کانال‌های ترمز آن صورت گرفته است.

دیدگاه تان را بنویسید