گزارش جی پلاس؛

خودروی جدید رنو با ظاهری منحصر به فرد + عکس و ویدئو

کمپانی رنو کانسپتی از جدیدترین خودروی لوکس خود در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی‌پلاس، کمپانی خودروسازی رنو یک کانسپت از جدیدترین مدل خودروی  EZ-Ultimo در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی کرده است که در نوع خود بی‌نظیر است و تاکنون کمپانی دیگری نمونه آن را تولید نکرده است.

این خودروی لوکس که براساس فناوری خودروهای خودران ساخته شده است، طراحی بدنه‌ای مانند الماس دارد و مانند طلا می‌درخشد، مانند یک هتل مجلل می‌تواند پذیرای مهمان شما باشد. طراحان کمپانی رنو تاکنون نمونه‌های مختلفی از خودروهای بدون راننده را در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرده بودند.

در این میان رنو یک خودروی خودران ارزان‌تر به نام EZ Go را عرضه کرده است. این کمپانی حتی ایده ساخت خودروی حمل و نقل عمومی خودران را هم ارائه داده است که صندلی‌های نیمکتی ساده و پنجره‌های بزرگی دارد که افراد برای حمل و نقل در سطح شهر نیازی به پرداخت پول زیادی ندارند و با هزینه پایین می‌توانند از این وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

1

اما رنو در جدیدترین مدل خود یعنی EZ-Ultimo، زیبایی چشمگیری را لحاظ کرده است. فضای بازی در وسط خودرو برای نشستن سرنشینان تعبیه شده است. این فضا بین شیشه‌های مشبک احاطه شده که از بیرون، به سبک اشکال الماس‌مانند، طراحی شده است و ظاهری شبیه به پولک‌های ماهی به خودرو داده. ارتفاع این خودرو کاهش یافته تا سرعت بیشتر داشته باشد.

3

هدف کمپانی رنو از طراحی این خودرو، نشان دادن اوج هنر در خودروسازی خود بوده است. شیشه‌های خودرو به گونه‌ای است که سرنشینان قادرند از داخل، محیط بیرون را مشاهده کنند اما هیچ‌کس قادر به دیدن داخل خودرو نیست. در طراحی داخلی آن هم ترکیبی از چوب، چرم سبز پررنگ و سطوح مرمری استفاده شده است.

2

به گزارش جی پلاس؛ به دلیل خودران بودن این خودرو، دست طراحان برای طراحی داخلی آن باز بود و مجبور نبودند کابین مخصوص به راننده را در آن بگنجانند و به همین دلیل فضای کافی برای طراحی قسمت سرنشینان وجود داشت. آنها به جای قرار دادن صندلی‌هایی مشابه خودروهای دیگر، از یک صندلی تکی دسته‌دار به همراه یک صندلی نیمکتی بزرگ در داخل این خودرو استفاده کرده‌اند.

رنو، این خودروی منحصربه فرد را به مناسبت صد و بیستمین سالگرد تأسیس این کمپانی در سال 1898 رونمایی کرده است.

10-Ways-Drinking-Water-Can-Help-You-Lose-Weight-1

 

 

دیدگاه تان را بنویسید