حسین کعبی: آرزویم کار کردن کنار علی کریمی بود/ در این مقطع یک جوان باید به تیم اضافه می شد

حسین کعبی،‌ کاپیتان پیشین تیم فوتبال سپیدرود پس از خداحافظی از دنیای بازیگری گفت: برای اتخاذ این تصمیم با علی کریمی مشورت کردم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، حسین کعبی درباره خداحافظی‌اش از دنیای بازیگری و اضافه شدن به کادرفنی تیم سپیدرود گفت: این تصمیمی بود که خودم گرفتم و به نظرم زمان خوبی برای خداحافظی بود. دوست داشتم وارد عرصه مربیگری شوم. در هر صورت من یک روز به فوتبال آمدم و یک روز هم باید آن را کنار می‌گذاشتم. خدا را شکر بعد از دو سال که از فوتبال دور بودم،‌ سپیدرود من را احیا کرد و الان هم در این تیم محبوب و پر هوادار از دنیای بازیگری خداحافظی می‌کنم.

وی افزود: مشورت خوبی با علی کریمی انجام دادم،‌ او مربی و هم‌بازی من بوده و خیر و صلاح من را می‌خواهد. از الان به بعد هم به عنوان هم‌کار کنار هم خواهیم بود. آرزوی من بود کنار علی کریمی کار کنم و خدا را شکر فوتبالم را با عزت شروع کردم و با عزت هم به پایان رساندم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به این پرسش که «چرا تا انتهای فصل به دوران بازیگری خود ادامه نداده است؟» عنوان کرد: دوست داشتم در این مقطع یک جوان به تیم بیاید و کمک کند. همانطور هم که گفتم می‌خواستم کنار علی کریمی کار کنم. سپیدرود کادرفنی فوق‌العاده خوبی دارد و الان فرصت خوبی است تا من از آن‌ها چیز‌های زیادی یاد بگیرم. همچنین می‌خواستم منافع تیم هم با تصمیم من حفظ شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید