تشویق مسلمان مقابل چشمان برانکو/ حمایت استقلالی ها از منصوریان

تمام حواشی دیدار پرسپولیس و ذوب آهن+ تصاویر

در فاصله یک ساعت تا آغاز دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن، حدود 2000 هوادار در ورزشگاه آزادی حضور یافته‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 16:15 امروز (سه‌شنبه) در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در پایان نیمه اول این دیدار یک اتفاق حاشیه‌ای رخ داد و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس به سمت داور رفت و به وی اعتراض کرد. این اتفاق باعث شد تا برانکو هم وارد ماجرا شود و در این باره دخالت کند.

تصاویری از این اتفاق را ببینید.

 

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و بازی تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن را تماشا کند.

*جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

* هواداران تیم پرسپولیس در دقیقه 4 سیدجلال حسینی کاپیتان تیم خود را که به تازگی از فوتبال ملی خداحافظی کرده به شدت تشویق کردند.

* فردی که تا حدودی به علی کریمی شباهت داشت در میان تماشاگران نشسته بود که به همین دلیل هواداران پرسپولیس او را تشویق کردند!

*هواداران تیم پرسپولیس با سر دادن شعار 6‌تایی به منصوریان کنایه زدند چرا که زمانی که او سرمربی تیم استقلال بود در لیگ قهرمانان آسیا از تیم العین امارات 6 گل خوردند.

*بعد از اینکه خلیل‌زاده با ضربه سر دروازه تیم ذوب‌آهن را باز کرد هواداران پرسپولیس به او لقب سر طلایی دادند.

* در اواخر نیمه اول داور بازی دو بار خطای امید عالیشاه را اعلام کرد که این مسئله باعث شد تا علاوه بر برانکو هواداران پرسپولیس علیه داور واکنش نشان دهند.

*زمانی که داور بازی سوت پایان نیمه اول را به صدا درآورد علی علیپور به داور بازی معترض بود که این مسئله باعث شد تا داور یک کارت زرد به او بدهد. بعد از این مسئله علیرضا بیرانوند و برانکو هم به سراغ داور بازی رفتند و برای لحظاتی جو ورزشگاه ملتهب شد این در حالی است که پرسپولیسی‌ها به عملکرد داور بازی معترض بودند و این مسئله برای لحظاتی شعار هواداران را علیه تیم داوری در پی داشت.در این اعتراض ها محسن مسلمان هم حضور داشت و به داور بازی اعلام داشت چرا فقط یک دقیقه وقت اضافه گرفته است. در ادامه بازیکنان ذوب آهن در حمایت از مسلمان به سید مهدی سید علی اعتراض کردند.

*سیامک نعمتی،‌ شایان مصلح و سروش رفیعی سه بازیکن تیم پرسپولیس بودند که در جایگاه ویژه حضور پیداکرده تا بازی پرسپولیس و ذوب آهن را تماشا کنند. 

* به مناسبت خداحافظی سیدجلال حسینی از تیم ملی مراسمی قبل از آغاز بازی برای این بازیکن برگزار شد و هدایایی به رسم یادبود به سیدجلال تقدیم شد. 

* بازیکنان دو تیم در اقدامی جالب توجه با ساختن یک تونل کاپیتان تیم پرسپولیس را برای گرفتن هدیه خود همراهی کردند. 

* سیدجلال حسینی در مراسم تقدیر از او دست برانکو سرمربی پرسپولیس را بالا برد و از او تقدیر کرد. 

* طرح موزائیکی هواداران پرسپولیس با شماره ۴ به نام سیدجلال حسینی در ورزشگاه آزادی انجام شد. 

* محسن ربیع‌خواه، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا و... از بازیکنان پرسپولیس بودند که به سمت نیمکت ذوب آهن رفته و با منصوریان خوش و بش کردند. 

* محسن مسلمان بازیکن تیم ذوب آهن که سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارد به سمت نیمکت تیم پرسپولیس رفت و با کلیه مربیان و بازیکنان این تیم دیدار داشت. 

* افشین پیروانی و مهرداد میناوند در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و مورد استقبال هواداران و مسئولان حاضر در ورزشگاه آزادی قرار گرفتند. 

* زمانی که بازی شروع شده بود، کریم باقری مربی تیم پرسپولیس به سمت علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن رفت و با او خوش و بش گرمی داشت.

*هافبک سابق پرسپولیس و حال حاضر ذوب‌آهن، به شدت توسط هوادارن حاضر در ورزشگاه تشویق شد.

*یک ساعت پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن، رشید مظاهری وارد زمین شد تا خود را برای بازی گرم کند. دقایقی پس از او، علیرضا بیرانوند به همراه پانادیچ وارد زمین شد.

* پس از ورود دروازه‌بان پرسپولیس به زمین، به شدت توسط هواداران پرسپولیس تشویق شد.

* پس از گذشت دقایقی از حضور دروازه‌بانان دو تیم به زمین، ابتدا بازیکنان ذوب‌آهن و در ادامه بازیکنان پرسپولیس وارد زمین شدند.

* محسن مسلمان تنها بازیکنی از ذوب‌آهن بود که توسط هواداران پرسپولیسی تشویق شد.

* زمانی که بازیکنان در حال گرم کردن بودند، برانکو از کنار زمین نظارگر کار شاگردانش بود.

* حدود ٢٠٠هوادار ذوب‌آهنی هم در ورزشگاه حاضر هستند که تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند.

* قرار است پیش از آغاز بازی از سید جلال حسینی به پاس ۱۱۵بازی ملی، تقدیر شود.

* بلیت‌فروشی این دیدار همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود در ورزشگاه آزادی هم انجام شد.

* هواداران پرسپولیس طرح موزاییکی را به مناسبت خداحافظی سیدجلال حسینی از بازی‌های ملی تدارک دیده‌اند که بارها اجرای این طرح را تمرین کردند.

50

* درهای ورزشگاه حدود دو ساعت مانده به آغاز مسابقه به روی هواداران باز شد.

* هواداران تیم ذوب‌آهن که در بین آنها هواداران استقلال هم دیده می‌شدند و برای حمایت علیرضا منصوریان به ورزشگاه آمده بودند از درهای جداگانه وارد استادیوم شدند.

* علیرضا منصوریان به همراه بازیکنان تیمش برای آشنایی با جو استادیوم وارد زمین چمن ورزشگاه شدند که با واکنش اندک هواداران پرسپولیس مواجه شدند.

* برانکو ایوانکوویچ نیز در همین هنگام وارد زمین شد و به شدت مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

* علیرضا منصوریان با دیدن برانکو ایوانکوویچ به سمت او رفت و دو سرمربی خوش‌و‌بش گرمی با یکدیگر داشتند.

18

* نکته جالب در فاصله نزدیک به یک ساعت مانده به آغاز این دیدار این است که فقط حدود دو هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند!

 

دیدگاه تان را بنویسید