گفت و گوی جی پلاس در آستانه بازی فردا پرسپولیس - ذوب آهن؛

ربیع خواه: ذوب آهن با منصوریان قوی تر شد/ استقلال همیشه خودش را مدعی می کند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نتایج سایر تیم های از جمله سپاهان، پدیده و تراکتوسازی کاری نداریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید راه خودش را برود.

لینک کوتاه کپی شد

با بهبود مصدومیت؛ محسن ربیع خواه حالا ترس را کنار گذاشته است و با انگیزه بیشتری برای تیمش بازی می کند. به خصوص اینکه پرسپولیس به سختی ترکیب 11 نفره اش را ردیف می کند و در این شرایط بازی محسن بیشتر از قبل به چشم می آید. او بار دیگر به بازیکن اصلی تیمش تبدیل شده و با وجود اینکه تقریبا 8 ماه از میادین به دور بود حالا روزهای خوبی را پشت سر می گذارد.

محسن ربیع خواه در آستانه بازی فردا (سه شنبه) پرسپولیس برابر ذوب آهن، گفت و گویی را با خبرنگار ورزشی جی پلاس انجام داد:

** هم تو شرایط سختی داری و هم پرسپولیس. 7 – 8 ماه درو از میادین بودی و در بازگشت به میدان باید در بازی های پر فشار و البته بدون بازیکن پرسپولیس بازی کنی.

در پرسپولیس کسی حق ندارد دست از تلاش بکشد چون ما وظیفه خوشحال کردن هواداران را داریم و از این رو باید همیشه در آمادگی کامل بدنی و ذهنی باشیم. در فروردین ماه دچار پارگی رباط صلیبی شدم اما پس از عمل جراحی خوبی که داشتم و کمک کادر پزشکی و فنی تیم، توانستم دوباره به تمرینات برگردم و خدا خواست تا برای تیمم بازی کنم. اینها راحت به دست نیامد چون من در تمام این مدت، تمرینات اختصاصی، رژیم و برنامه های درمانی را ادامه می دادم.

** پس از بازگشت به میدان در چند پست مختلف بازی کردی. پرسپولیس سه تا بازی دیگر باید دوام بیاورد تا نیم فصل اول رقابت های لیگ به پایان برسید.

در این مدتی که برگشتم، در پست های هافبک دفاعی، مدافع میانی و دفاع چپ به میدان رفتم و امیدوارم کادرفنی و هواداران از عملکردم راضی باشند. البته تیم ما با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کند و به همین علت، بازیکنان باید فشار مضاعفی را تحمل کنند اما همه ما تلاش می کنیم با غیرت بجنگیم و مسئولیت های مان را بپذیریم. این بهترین بخش از کارمان به شمار می رود.

** به نظرت شرایط لیگ برای پرسپولیس خوب است؟

 در این فصل رقبای سرسختی داریم. پدیده که کسی فکرش را نمی کرد، به عنوان یک مدعی به کارش ادامه می دهد، سپاهان هم صدرنشین شده و می خواهد قهرمانی را از آن خودش کند. تراکتورسازی و استقلال هم مثل همیشه خود را مدعی می کنند. در این شرایط اما ما باید فقط سرگرم کار خودمان باشیم و به نتایج سایر تیم های از جمله سپاهان، پدیده، استقلال و تراکتوسازی کاری نداریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید راه خودش را برود.

** قبول داری که در این مدت هواداران هم حسابی برای شما سنگ تمام گذاشتند؟

هواداران همیشه مهم ترین رکن پرسپولیس هستند. آنها ما را تنها نمی گذارند. روز سه شنبه باید مقابل ذوب آهن به میدان برویم و شک نداریم که آنها هوای تیم را خواهند داشت. ذوب آهن تیم قدرتمندی است که با حضور منصوریان، قدرتش بیشتر شده ولی ما هم پرسپولیس هستیم و بعد از دو فصل قهرمانی، در این فصل هم می خواهیم قهرمانی را تکرار کنیم. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

** به عنوان سوال آخر پرسپولیس واقعا می تواند در این فصل قهرمان شود؟

کار سختی داریم. ما هدف های زیادی داریم که برای رسیدن به آنها نهایت تلاش مان را می کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید