در جدال با فیلپین؛

ایران به دنبال قطعی کردن صعودش در انتخابی جام‌جهانی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال کشورمان در بازی دوم پنجره پنجم انتخابی فردا دوشنبه در مانیل میزبان فیلیپین خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابت‌های پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی بسکتبال فردا دوشنبه تیم ملی کشورمان مقابل فیلیپین قرار می‌گیرد؛ دو تیمی که بازی اول خودشان را در این پنجره واگذار کرده‌اند.

ملی پوشان کشورمان روز جمعه در بازی اول این پنجره مغلوب استرالیا شدند و فیلیپین نیز در خانه مقابل قزاقستان بازی را واگذار کرد تا جدال دو تیم حساس تر از قبل شود.

جدال دو تیم در تهران با برتری ایران به پایان رسید. فیلیپینی‌ها در چند بازی اخیر دوستانه و رسمی خود نتوانسته‌اند نتایج خوبی بگیرند و شکست این تیم نمی‌تواند کار سخت و درو از دسترسی باشد، همان طور که قزاقستان در مانیل این کار را انجام داد.

شاگردان شاهین‌طبع که بازی بسیار ضعیفی را مقابل استرالیا به نمایش گذاشتند، باید دید برای جدال با فیلیپین چه برنامه‌ای خواهند داشت و آیا اشتباهات خود را برطرف کرده و صعود خود را قطعی می‌کنند یا همه چیز به تهران و دیدارهای آینده موکول می‌شود.

ینگ گیائو، سرمربی تیم ملی فیلیپین (گیلاس) در مورد دیدار با ایران می‌گوید: «پس از باخت به قزاقستان فشار زیادی روی ما وجود دارد که ایران را شکست دهیم، پس ما به این برد احتیاج داریم. این تنها بخشی از روندی است که ما باید انجام دهیم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید