گلزن پرسپولیس مقابل ماشین سازی در گفت و گو با جی پلاس؛

شجاع خلیل زاده: همه خسته شدیم و دیگر طاقت نداریم!/ حاشیه ها باعث نمی شود پا پس بکشیم

مدافع گلزن پرسپولیس گفت: وقتی برانکو گفت حتی اگر مصدوم باشی، باز هم تو را به تبریز می برم، انگیزه ام چندبرابر شد و توانستم به زور قرص و آمپول خودم را به بازی با ماشین سازی برسانم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، شجاع خلیل زاده؛ همان بازیکنی که برانکو قبل از بازی با پدیده درباره اش گفته بود: «حتی اگر مصدوم باشد او را با کت و شلوار به مشهد می برم.» برانکو این کار را کرد و شجاع شد زننده گل پیروزی بخش پرسپولیس در دقیقه 93. بعد از این بازی با این مدافع گلزن برای دقایقی گپ زدیم.

شجاع از گلی که زد گفت و از اینکه کار سختی تا رسیدن به نیم فصل دوم دارند. او ابتدا درباره گل سه امتیازی اش گفت: «یک لحظه توپ را دیدم که دارد به سمت من می آید. ارسال امید عالی بود. یک مدافع مقابل من ایستاده بود اما باید کار را تمام می کردم. خدا را شکر که توانستم ضربه بزنم و توپ هم تبدیل به گل شود. خدا را شکر که دروازه بان ماشین سازی هم نتوانست کاری بکند و با گلی که من زدم سه امتیاز را از ماشین سازی گرفتیم.»

از شجاع درباره این سوال کردیم که در کل نظرت درباره بازی چیست؟ دیداری که حاشیه هم کم نداشت. شجاع می گوید: «بازی در نیمه نخست زیاد خوب نبود اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و توانستیم تهاجمی تر بازی کنیم. البته در هر دو نیمه، چند فرصت ایده آل گلزنی داشتیم که اگر توپ های مان به گل می رفت، وضعیت باز هم بهتر می شد. به هر حال از نتیجه ای که به دست آوردیم، رضایت داریم. وضعیت مان بعد از مصدومیت حسین ماهینی خیلی بدتر شد و بعد از او هم، محمد انصاری مصدوم شد. برای این بازی، به غیر از آن دو نفر، ما شایان مصلح و سیامک نعمتی که هر دو نفرشان وزنه مهمی در تیم مان به شمار می روند را نیز در اختیار نداشتیم. کمال کامیابی نیا هم محروم شده بود. همه این عوامل در کنار هم، تیم مان را ضعیف کرده بود ولی خدا خواست تا برنده از زمین خارج شویم و سه امتیاز را به دست بیاوریم. حتی من و چند بازیکن دیگر هم مصدوم بودیم.»

تو مصدوم بودی و برانکو گفته بود حتی اگر شده با کت و شلوار تو را به مشهد می برد. وقتی ترکیب اعلام شد در زمین مسابقه بودی.چه اتفاقی افتاده؟ شجاع در پاسخ به این سوال به جی پلاس می گوید: «واقعا کار سختی بود. یک روز قبل از سفر به تبریز، درد شدیدی از ناحیه عضلات پشت و گردن احساس می کردم اما وقتی برانکو گفت حتی اگر مصدوم باشی، باز هم تو را به تبریز می برم، انگیزه ام چندبرابر شد و توانستم به زور قرص و آمپول خودم را به این بازی برسانم. خدا هم کمک کرد تا با وجود گلی که به ثمر رساندم، سه امتیاز برای تیمم کسب کنم.»

خلیل زاده در انتهای این گفت و گو درباره حواشی به وجود آمده در این بازی هم گفت: «حاشیه که همیشه هست و نمی توانیم آن را کتمان کنیم اما بازیکنان پرسپولیس فقط به هدفی که برای خودشان ترسیم کرده اند، فکر می کنند. ما نمی خواهیم به این سادگی و با یکسری مسائل که از خارج به تیم وارد می کنند، پا پس بکشیم و تسلیم شویم. فقط انشاءالله بتوانیم بدون مصدوم و محروم، این سه بازی باقی مانده را هم به پایان برسانیم چون همه بچه ها خسته شده اند و دیگر طاقت شان به اتمام رسیده است.»

دیدگاه تان را بنویسید