در گفت و گو با جی پلاس؛

راز صدرنشینی پدیده از زبان یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره موفقیت و خط دفاعی این تیم حرف های جالبی زد.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهایی که خیلی ها منتظر هستند تا یحیی گل محمدی با پدیده ببازد، آنها فقط بازی های خودشان را می برند. تیمی که گل محمدی ساخته یک جورهایی بدون نقص است. همه هماهنگ هستند و بازیکنان این تیم حتی اگر پولی دریافت نکنند فقط و فقط به موفقیت فکر می کنند. شرایطی پیش آمد تا برای دقایقی با یحیی گل محمدی سرمربی این تیم گفت و گو کنیم.

یحیی که سابقا روی نیمکت صبای قم، پرسپولیس، نفت تهران، ذوب آهن و... هم موفقیت هایی را کسب کرده بود، در خصوص صدرنشینی و حفظ این عنوان حرف های جالبی را در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس مطرح کرد.

** بدون شک این صدرنشینی در لیگ برتر بی دلیل نیست، چرا که مقطعی هم نبوده است.

 همه چیز به بازیکنانم ختم می شود. آنها نشان دادند لیاقت های زیادی دارند. ما تا به حال با وجود مشکلات بزرگی که داشتیم، خیلی خوب پیش آمدیم و اصلا نباید کم بیاوریم.

** و در این بین رازی وجود دارد؟

بچه ها به معنای واقعی کلمه فوتبال بازی می کنند. آنها در تمرینات، شاداب و سرزنده هستند و هرگز از کسب موفقیت و تجربه های جدید خسته نمی شوند. این همدلی و اتحادی که در تیم ما وجود دارد، پدیده را در صدر جدول نگه داشته است. ما با همین همدلی که می بینید، بازی های مان را با برد پشت سر می گذاریم.

** این پیروزی ها ادامه دارد و ....

من امیدوارم این پیروزی ها تا پایان فصل ادامه یابد؛ گرچه امکانات و شرایط مان با سایر مدعیان قابل قیاس نیست اما مطمئنا به خاطر شادی مردم مشهد می جنگیم.

** چطور ممکن است تیم شما فقط 5 گل در 12 بازی دریافت کرده باشد؟

ما این را یاد گرفته ایم که چطور باید از دروازه حفاظت کنیم. پیروزی هایی که به دست می آوریم، ارتباط مستقیمی به سیستم بازی ما دارد. اگر دقت کرده باشید، خط دفاعی خوبی داریم اما در تیم ما، همه بازیکنان با تلاش و دوندگی بسیار زیاد در نقش یک مدافع ظاهر می شوند و به همین علت است که موقعیت های گلزنی کمی به حریفان می دهیم و کم گل می خوریم. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که انصافا با تمام وجود می جنگند و امتیاز کسب می کنند. جدا از فاز دفاعی، ما در زمان حمله هم تیم قدرتمندی هستیم و بازیکنان قدر موقعیت هایی که ساختیم را می دانند.

** ناراحتی هایی در هفته های قبل وجود داشت. حتی کار به اعتصاب کشیده شد! علت چه بود؟

به اندازه تلاشی که بازیکنان دارند، مورد حمایت قرار نمی گیریم. اگر این اتفاق رخ بدهد، شرایط بهتری می سازیم. به هر حال باید به کارمان ادامه بدهیم و چاره دیگری نیست. فقط امیدوارم مردم از این تیم راضی باشند.

به گزارش جی پلاس؛ تیم پدیده که اکنون با 29 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است، جمعه (پس فردا) جدال حساسی را با سپاهان 26 امتیازی - تیم دوم جدول، در اصفهان خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید