گل‌محمدی: یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما دیدار با نساجی است

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: یک بازی حساس داریم و می‌دانیم مقابل تیمی سخت‌کوش بازی داریم. این تیم نسبت به بازی که ارائه کرده، امتیاز نگرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: یک بازی حساس داریم و می‌دانیم مقابل تیمی سخت‌کوش بازی داریم. این تیم نسبت به بازی که ارائه کرده، امتیاز نگرفته است. مقابل تیم خوبی بازی داریم و یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود. ما روزهای سختی پشت سر گذاشتیم بر سر مسائل مالی، انرژی زیادی از ما گرفت، اما سرانجام ِخوبی داشت. از استاندار خراسان رضوی تشکر می‌کنم که تلاش کرد مشکلات حل شود. همچنین از شهردار مشهد مقدس که در روزهای سخت به ما خیلی کمک کرد.

وی با ابراز امیدواری به حل تمام مشکلات باشگاه پدیده تصریح کرد: امیدوارم حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا ما راه‌مان را بهتر طی کنیم و روزهای بهتری برای فوتبال مشهد رقم بزنیم. شرایط روحی، روانی و بدنی خوبی داریم و برای بازی مقابل نساجی آماده‌ایم. مسائل مالی در هفته‌های گذشته، تمرکز ما را به هم زد و کارمان را برای برنامه‌ریزی برای تمرین سخت کرده بود. در چند روز گذشته، اتفاقات خیلی خوبی افتاد که منجر به حل برخی از مشکلات شد. قسمت مهمی از مشکلات مانده که ان‌شاءالله با قول مسئولان حل می‌شود.

سرمربی پدیده از هواداران تیمش درخواست کرد فردا (جمعه) برای حمایت از پدیده به ورزشگاه امام رضا (ع) بیایند و گفت: همه اعضای تیم به این نظر داریم که این سه امتیاز را از هواداران‌مان بگیریم و سه امتیاز را از هواداران تیم می‌خواهم. هر چه بیشتر در ورزشگاه حاضر شوند، شرایط بهتری می‌یابیم و بازیکنان با انگیزه بیشتری بازی می‌کنند. ما به وجود هواداران نیاز داریم. با توجه به شرایط جدول، سه امتیاز این مسابقه برای ما خیلی مهم است. امیدوارم با تفکر جمعی و حمایت خوب هواداران، بازی قابل قبولی به نمایش بگذاریم.

گل‌محمدی درباره شرایط چمن ورزشگاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم شرایط چمن ورزشگاه در هفته‌های گذشته بهتر شده و به آن، رسیدگی شده است. با بارندگی روزهای گذشته و هوای خوب این روزها، شرایط چمن بهتر خواهد بود.

سرمربی پدیده درخصوص غایبان تیمش برای دیدار مقابل نساجی اظهار داشت: یک بازیکن مصدوم داریم که از او نام نمی‌برم، اما محروم نداریم.

جواد طاری‌بخش مدیر رسانه‌ای تیم پدیده گفت: از آستان قدس رضوی درخواست می‌کنم که به تیم پدیده، اجازه تمرین در ورزشگاه امام رضا (ع) بدهند. ما در این ورزشگاه فقط بازی می‌کنیم و در این ورزشگاه اجازه تمرین به ما داده نمی‌شود. امیدوارم آستان قدس شرایط خوبی برای ما مهیا کند تا پدیده به عنوان نماینده مشهد، روز قبل از بازی در ورزشگاه خودش یک جلسه تمرین کند.

دیدگاه تان را بنویسید