گل‌محمدی: لغو دیدار پدیده مقابل استقلال به دلیل فشارهای مسئولان بود

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: تیم ما مشکلاتی از نظر امکانات اولیه مانند توپ،‌ لباس و زمین تمرین دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل‌محمدی درباره شرایط تیم پدیده و وضعیت مالی این تیم اظهار داشت: خدا را شکر با توجه به نتایج خوبی که در چند هفته گذشته کسب کرده‌ایم و در بالای جدول حضور داریم به لحاظ جدولی وضع‌مان خوب است، اما مشکلاتی به لحاظ امکانات اولیه مانند توپ، لباس و زمین تمرین داریم که تیم‌مان را آزار می‌دهد. به‌هرحال بازیکنان با این مشکلات مبارزه می‌کنند. مشکلات ما پیش پا افتاده است. البته برخی از مسائل هم در هفته‌های گذشته حل شده و مسئولان کمک کرده‌اند، اما اکنون همان‌طور که گفتم مشکلاتی مانند لباس،‌ توپ و زمین تمرین داریم.

وی افزود: اعضای تیم با تمام مشکلاتی که دارند تمرین می‌کنند و خدا را شکر تیم‌مان به اعتمادبه‌نفس خوبی رسیده و بچه‌ها به این باور رسیده‌اند که هر تیمی را می‌توانند شکست دهند. این موضوع در فوتبال بسیار مهم است. جا دارد از حمایت هواداران‌مان در چند هفته گذشته هم تشکر کنم که به ورزشگاه آمدند و تیم خود را تشویق کردند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد بدهی این باشگاه به بازیکنان خارجی و تهدید کسر امتیاز از این تیم تصریح کرد: متأسفانه هنوز این مشکل را داریم و نتوانسته‌ایم با بازیکن خارجی‌مان تسویه حساب کنیم. ما هم این ترس را داریم که خدایی ناکرده باز هم از تیم‌مان امتیاز کسر شود. امیدوارم به زودی این مشکل هم حل شود و زحمات بچه‌ها هدر نرود.

گل‌محمدی در رابطه با اینکه قرار بود باشگاه پدیده به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: بله، قرار بود این اتفاق بیفتد. صحبت‌های کلی هم در این زمینه انجام شده است، اما پروسه واگذاری باشگاه به بخش خصوصی زمانبر است. اگر همه کمک کنند فکر کنم طی یک یا دو هفته آینده این اتفاق رخ دهد. همان‌طور که گفتم توافقات کلی با بخش خصوصی انجام شده، اما هنوز به مرحله واگذاری نرسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در هر صورت نگرانی‌هایی در تیم ما وجود دارد. بخشی از مشکلات حل شده است، اما اکنون نزدیک به نیم‌فصل هستیم و باید 20 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان پرداخت شود. بحث دیگر هم پیشنهاداتی است که در نیم‌فصل به بازیکنان ما خواهد رسید و درست است آنها قرارداد دارند، اما به لحاظ ذهنی باید آرامش داشته باشند. اگر نتوانیم این مسائل را مدیریت کنیم مشکلات به تیم ضربه خواهد زد.

سرمربی پدیده درباره برد یک بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته سیزدهم لیگ برتر یادآور شد: جا دارد ابتدا تشکری ویژه از مسئولان آستان قدس رضوی داشته باشم که در هفته‌های گذشته نگهداری خوبی از چمن ورزشگاه امام رضا (ع) داشتند و زمین ورزشگاه در بازی روز گذشته کیفیت بسیار خوبی داشت. در مورد بازی هم باید بگویم در نیمه اول شرایط متعادل بود و ما نتوانستیم بازی همیشگی‌مان را انجام دهیم. فکر می‌کنم دلیل این موضوع هم دوری 23 روزه تیم‌مان از مسابقات بود. فکر می‌کنم فقط تیم ما بود که این مدت زمان بازی نکرده بود.

گل‌محمدی افزود: وضعیت مالی تیم‌مان هم به نحوی بود که نمی‌توانستیم در این مدت تیمی را برای بازی تدارکاتی به مشهد دعوت کنیم. فقط توانستیم یک دیدار با پارس جنوبی جم انجام دهیم که آن هم در زمین چمن مصنوعی بود. همان‌طور که گفتم بازی مقابل سایپا در نیمه اول جذاب نبود، اما در نیمه دوم به بازی سرعت دادیم و فکر می‌کنم این کلید بردمان در این دیدار بود. ما موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم و در مقابل هم هیچ فرصتی به حریف ندادیم. به نظرم نیمه دوم یکی از بهترین عملکردهای‌مان در مسابقات بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز هم معتقد است لغو دیدار مقابل استقلال به دلیل فشارهای مسئولان بالا بوده است، گفت: بله، اما نمی‌خواهم وارد این مسئله شوم. خواهش من این است که برنامه بازی‌ها را به دلیل فشارهای بیرونی به‌هم نزنند. شاید از بیرون متوجه نشوند 23 روز بازی نکردن یعنی چه. تیم ما در این مدت اذیت شد امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. ما قرار بود در هفته دوازدهم با استقلال بازی کنیم، اما با این اتفاقات در هفته پانزدهم با این تیم بازی داریم. این دیگر اسمش لیگ نیست و لغو مسابقات به ماهیت لیگ ضربه می‌زند.

سرمربی پدیده در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا اجازه تمرین در ورزشگاه امام رضا (ع)‌ به این تیم داده شده است یا خیر گفت: هفته گذشته برای اولین بار در این ورزشگاه تمرین کردیم و همکاری خوبی هم با ما شد. طبق صحبتی که با مسئولان انجام دادیم قرار است از این به بعد هفته‌ای یک روز به ما اجازه تمرین در ورزشگاه امام رضا (ع) را بدهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید