کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان؛

تیم ملی کشتی فرنگی امید به روی سکو نرفت

تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران با داشتن یک مدال برنز در 5 وزن نخست و شانس رسیدن به 3 مدال برنز در 5 وزن دوم،از رفتن بر روی سکوی تیمی رقابت‌های جهانی رومانی بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، در پایان رقابت‌های 5 وزن نخست کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان در بخارست پایتخت رومانی، گرجستان با 2 طلا و مجموع 58 امتیاز تاکنون در صدر قرار گرفته و تیم‌های روسیه با یک نقره و یک برنز و مجموع 51 امتیاز و اوکراین با یک طلا و یک برنز و مجموع 46 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

مولداوی چهره نوظهور کشتی فرنگی جهان که در این رقابت‌ها نیز نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و با یک طلا و یک نقره و مجموع 45 امتیاز در 5 وزن نخست تاکنون در رده چهارم جای دارد اما در 5 وزن دوم شانس رسیدن به هیچ مدالی را ندارد و به رده‌های پایین‌تر خواهد رفت.

اما تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران با هدایت جمشید خیرآبادی نیز تاکنون در 5 وزن دوم فقط یک مدال برنز گرفت و با مجموع 25 امتیاز با احتساب پنجمی میثم دلخانی در جایگاه هشتم جهان ایستاده است.

رقابت‌های فینال و رده بندی 5 وزن دوم و پایانی این رقابت‌ها نیز پس از برگزاری دور مقدماتی و مشخص شدن چهره‌های راه یافته به دیدارهای رده بندی و فینال،امشب(چهارشنبه) برگزار می‌شود و نگاهی به نفرات راه یافته به دیدارهای کسب مدال حاکی از قطعی شدن قهرمانی گرجستان در این رقابت‌هاست.گرجستان با نمایشی خیره‌کننده در 5 وزن دوم نیز شانس کسب 2 مدال طلا و یک برنز دارد تا قهرمانی او قطعی شود. همچنین نایب قهرمانی روسیه با توجه به شانس یک طلا و 2 برنز نیز قظعی است.

در این میان تیم‌های آذربایجان با شانس رسیدن به 2 طلا و یک برنز، ژاپن با شانس رسیدن به یک طلا و 2 برنز و ترکیه نیز با شانس رسیدن به 3 برنز برای کسب عنوان سومی رقابت می‌کنند.

ایران نیز شانسی برای رفتن به روی سکو ندارد و برای قرار گرفتن در جایگاه چهارمی تا ششمی رقابت می‌کند.

در حالیکه کشورهایی مثل مولداوی 2 فینالیست در این رقابت‌ها داشت، هیچ کدام از 10 فرنگی‌کار ایران موفق نشدند به دیدار نهایی راه یابند تا پس از ناکامی تیم‌های ملی بزرگسالان ایران در رقابت‌های جهانی مجارستان در رسیدن به فینال، اینبار زنگ هشدار برای کشتی ایران و از دست رفتن جایگاهش در جهان با قدرتی بیشتر نواخته شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید