جی پلاس؛

اشتباه فاحش تاج و نادیده گرفتن نخستین قهرمانی ساحلی بازان ایران!

تیم ملی فوتبال ساحلی در سال 2013 هم موفق به قهرمانی در جام بین قاره ای شد اما مهدی تاج بدون اطلاع از این اتفاق، ابراز امیدواری کرده بود شاگردان اوکتاویو بتوانند برای نخستین بار قهرمانی این رقابت ها شوند!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال ساحلی با سه پیروزی برابر آمریکا، تاهیتی و روسیه به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی جام بین قاره ای 2018 شد و در این مرحله نیز با پیروزی برابر مصر، توانست فینالیست این مسابقات شود و در فینال هم با غلبه بر روسیه برای دومین بار فاتح این رقابت ها شد.

اما مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران ضمن تجمید از عملکرد این تیم، قبل از فینال ابراز امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال ساحلی بتواند برای نخستین بار قهرمان جام بین قاره ای شود!

او گفت: در چند سال اخیر در جمع چهار تیم برتر بودیم. در یکی، دو سال اخیر دو بار به برزیل باختیم اما مقابل روسیه شرایط برابر داشتیم. این بار هم برزیل به روسیه باخت و به فینال نیامد. امیدواریم برای نخستین بار قهرمان این مسابقات شویم!

او در حالی این موضوع را مطرح کرد که ساحلی بازان ایران در سال 2013 و با سرمربیگری مارکو اوکتاویو توانست در دیدار نهایی روسیه را شکست دهد و در نخستین حضورش بتواند جام قهرمانی را به دست بیاورد اما مهدی تاج بدون توجه به این موضوع و کسب مقام قهرمانی در سال 2013، خوشبین به کسب نخستین قهرمانی است.

دیدگاه تان را بنویسید