در گفت و گو با جی پلاس؛

خسرو حیدری: خارجی ها باید در حد و اندازه استقلال باشند/ از طرف وزارت ورزش حمایت نشدیم!

مدافع راست استقلال مدعی است حمایت نشدن تیمش از سوی وزارت ورزش در ابتدای فصل جاری از عوامل ناکامی آنهاست!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر فردا (دوشنبه) در تبریز به مصاف ماشین‌‌سازی می‌رود. آبی‌ها در حالی پا به زمین مسابقه می‌گذارند که در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برند و چند روز قبل از جام حذفی کنار رفتند. آخرین دیدار شاگردان شفر در لیگ برتر نیز با شکست یک بر صفر مقابل سپاهان همراه بود.

استقلال ضمن داشتن وضعیت نامطلوب در فصل جاری، در روزهای گذشته با حواشی مختلفی از جمله کنار گذاشتن روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی از ترکیب 18 نفره تیم به خاطر آنچه بی‌انضباطی نامیده می‌شود، درگیر است و مشخص نیست بتواند مقابل تیم سخت‌کوش ماشین‌سازی سه امتیاز را کسب کند؛ سه امتیازی که می‌تواند شاگردان شفر را برای چندین روز از زیر فشار بحران خارج کند.

دفاع راست و کاپیتان سوم استقلال که در این فصل روزهای خوبی را به دلیل مصدومیت نا به هنگام از دست داد، معتقد است وضعیت تیمش به مرور بهتر می‌شود اما اگر نهادهای مسئول استقلال، از این تیم حمایت می‌کردند، وضعیت اینگونه نبود. حیدری می‌تواند بعد از مدت‌ها مصدومیت و در صورت صلاحدید کادرفنی تیمش را در تبریز همراهی کند. هر چند او هنوز از شرایط ایده‌آل فاصله دارد.

خسرو حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار جی پلاس؛ درباره شرایط متفاوت تیمش نسبت به فصل گذشته و شرایط مصدومیتش صحبت کرد.

** ظاهرا تمرینات خودت را شروع کردی و خبرها حاکی از بازی کردن تو در مقابل ماشین سازی است؟

مصدومیتم در استقلال به دلیل تشخیص اشتباه پزشکی طولانی شد. تشخیص اشتباه MRI موجب شد من زودتر به تمرینات تیم بیایم و در نتیجه مجددا مصدوم شوم اما الان هم دوران نقاهت را پشت سر گذاشتم و مدتی است با تیم تمرین می‌کنم تا به استقلال کمک کنم. هنوز کاملا آماده نیستم اما اگر کادرفنی صلاح بداند، بازی می‌کنم.

** در بازگشت به تمرینات و احتمالا بازی برای استقلال، انگیزه بسیار زیادی داری؟ عده‌ای معتقدند کیفیت عملکرد حیدری نسبت به سال های گذشته افت کرده است!

فکر می‌کنم این روزها همه، همه چیز می‌گویند. من زیاد مصاحبه نمی‌کنم اما مطمئن باشید تلاش می‌کنم با نهایت آمادگی بازی کنم و برای تیم مثمرثمر باشم.

** حذف در جام حذفی و شکست مقابل سپاهان، باعث شد هواداران شعار حیا کن، رها کن بدهند. هواداران از تیم ناراحت هستند.

هواداران حق دارند ناراحت شوند. آن ها در سرما و گرما کنار ما هستند و برخلاف مسئولین از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند اما اگر ما مشکلات ابتدای فصل و مصدومیت‌ها را نداشتیم، این اتفاقات رخ نمی‌داد و تیم‌مان الان بالای جدول رده‌بندی بود. در هر حال ما باید نتایج را جبران کنیم تا هواداران از ما رضایت داشته باشند.

** مانند برخی از منتقدین، مشکلات ابتدای فصل را مربوط به تمدید نشدن قرارداد بازیکنان اصلی تیم می دانید؟

تنها یک عامل مؤثر نیست و خیلی چیزها باعث می‌شود یک تیم شرایط خوبی نداشته باشد. تیم ما با مصدومیت برخی بازیکنان تیم مواجه شده است. از طرفی تیم‌مان جوان شده و هواداران باید به پای آن‌ها صبر کنند.  در مجموع عوامل زیادی از جمله اینکه معتقدم استقلال از طرف وزارت ورزش حمایت نشد، می‌تواند مؤثر باشد.

** مهم‌ترین انتقاد هواداران از بازیکنان استقلال، مربوط به بازیکنان خارجی است. هواداران از خارجی‌ها رضایت ندارند؟!

به هر حال بازیکنان خارجی که به استقلال می‌آیند باید در حد و اندازه این تیم باشند.

به گزارش جی پلاس؛ مواضع خسرو حیدری نسبت به عدم حمایت وزارت ورزش و جوانان از تیم در حالی مطرح می شود که این وزارتخانه همواره بر وجود نگاه یکسان و حمایت برابر میان دو تیم استقلال و پرسپولیس تاکید می کند؛ هرچند به نظر می رسد آبی های تهران در این فصل با چالش های مدیریتی متعددی مواجه بودند.

دیدگاه تان را بنویسید