هادی پور: پس از ۲۲ ماه طلسم کسب مدال طلا را برای تکواندو ایران شکستم

قهرمان مسابقات تکواندو گرندپری منچستر گفت: خوشحالم بالاخره بعد از ۲۲ ماه طلسم کسب مدال طلا را برای تکواندو ایران شکستم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آرمین هادی‌پور در خصوص قهرمانی خود در مرحله چهارم مسابقات گرندپری اظهار داشت: مسابقات گرندپری همیشه از شرایط سختی برخوردار است اما خدا را شکر با آمادگی خوبی در مسابقات حاضر شدم و با برگزاری 5 مسابقه نیز به مدال طلا دست پیدا کردم. 

وی در خصوص مسیر خود برای کسب عنوان قهرمانی گفت:در دیدار نخست مقابل دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی از ژاپن به برتری دست یافتم. در مسابقه دوم حریف تایلندی که نشان برنز جهان و نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه خود داشت، پیروز شدم. تکواندوکار ایتالیایی حریف سوم من بود که روز به روز در حال پیشرفت است و مسابقه به مسابقه بهتر می‌شود به میدان رفتم و به لطف خدا در این مسابقه نیز به برتری رسیدم.

وی تصریح کرد:در دیدار نیمه‌نهایی مسابقه سختی مقابل حریف اسپانیایی داشتم. این بازیکن مدال‌های زیادی را در کارنامه خود دارد و در این مسابقه نیز بسیار آماده بود اما در یک دیدار نزدیک به برتری رسیدم. در دیدار فینال نیز بالاخره بعد از 3 شکست مقابل تای هون کیم، نفر شماره یک رنکینگ جهان از کره‌جنوبی به برتری دست یافتم تا بالاخره طلسم کسب مدال طلا را برای تکواندو ایران بشکنم. 

دارنده نشان طلای گرندپری منچستر در خصوص شکستن طلسم 22 ماهه کسب مدال طلا در مسابقات گرندپری برای تکواندو ایران گفت: از این اتفاق بسیار خوشحال هستم و خدا را شکر می‌کنم. واقعا رقابت‌های گرندپری بسیار سخت است و هر دیدار حکم یک فینال را دارد. باز هم خدا را شاکرم با تلاش زیاد توانستم به مدال طلا دست پیدا کنم.

هادی‌پور در پایان با اهدای مدال به مربی فقید خود خاطر نشان کرد: این مدال را به روح سیدمصطفی رضازاده، استاد عزیزم که در 2 هفته گذشته از دنیا رفت، تقدیم می‌کنم. او برای من زحمات زیادی کشید و متاسفانه در 2 هفته گذشته برای نجات جان دو انسان شهید شد. امیدوارم با این مدال روح استادم را شاد و بخشی از زحمات او را جبران کرده باشم.

 

دیدگاه تان را بنویسید