سید حسن قادری عصر شنبه در حاشیه استقبال از ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های قهرمانی کشور بیماران دیابت در سالن تختی سمنان در گفت و گو با ایرنا، افزود: پنج ورزشکار در بخش بانوان و چهار ورزشکار در بخش آقایان از استان سمنان در رقابت های قهرمانی کشور بیماران دیابت حضور داشتند.
وی بیان کرد: رقیه عامری در رشته های 50 و 100 متر شنای قورباغه مدال طلا را به گردن آویخت و ورزشکارانی از استان های اصفهان و همدان مقام های دوم و سوم این رشته ها را کسب کردند.
قادری تصریح کرد: طیبه صابری مقام دوم تیرانداری تپانچه بادی این رقابت ها را کسب کرد و ورزشکاران اصفهان و زنجان موفق به کسب مقام اول و سوم این رقابت شدند.
دبیر هیات ورزشی بیماران خاص استان سمنان خاطرنشان کرد: سید مصطفی خزیز پس از ورزشکارانی از استان های قم و اصفهان، در جایگاه سوم تیراندازی با تپانچه بادی قرار گرفت.
وی یادآور شد: مجید نادرپور مدال برنز تنیس دوبل را کسب کرد و ورزشکاران استان اصفهان و کردستان به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند.
به گزارش ایرنا، رقابت های قهرمانی کشور بیماران دیابت در پنج رشته ورزشی دارت، تیراندازی، تنیس روی میز، شطرنج و شنا در دو بخش آقایان و بانوان در روزهای 25 لغایت 27 مهر 97 در منطقه آزاد بندر انزلی مجتمع آموزشی زیباکنار برگزار شد.
180 ورزشکار دیابتی از 27 استان کشور در این رقابت ها حضور داشتند که در پایان تیم های استان اصفهان، همدان و زنجان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
به گزارش ایرنا، در استان سمنان 80 ورزشکار در هیات بیماران خاص و پیوند اعضا سازمان یافته هستند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.