حواشی دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان

روز جنجالی مسجد سلیمان با اخراج 5 نفر در یک نیمه!/ درگیری شفر و مرزبان

طرفداران مشتاق به تماشای دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان منتظر باز شدن درب‌های استادیوم شهید بهنام محمدی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ دیدار معوقه بین تیم‌های استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان از ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار شد که با حساب دو بر یک به سود استقلال تمام شد.

کادر فنی و بازیکنان دو تیم بعد از پایان بازی به سمت اتاق داوران رفته و به تصمیمات تیم داوری معترض شدند. اعضای کادر فنی نفت مسجد سلیمان به شدت به سید علی اعتراض کردند و معتقد بودند داور نباید کولیبالی را اخراج می‌کرد.

در لحظات پایانی این دیدار وینفرد شفر و علیرضا مرزبان سرمربیان دو تیم  درگیری لفظی با یکدیگر پیدا کردند.

مرزبان که به زبان آلمانی مسلط است درگیری لفظی شدیدی با شفر داشت و سید مهدی سیدعلی داور این دیدار در واکنش به این اتفاق هر دو سرمربی را از کنار زمین اخراج کرد. البته پس از این تصمیم داور، هر دو مربی دقایقی را به او اعتراض کردند اما در نهایت با وساطت کادرفنی دو تیم، شفر و مرزبان به روی سکوها هدایت شدند.

در این درگیری روح‌الله بهمنی سرپرست تیم نفت مسجد سلیمان هم از سوی داور مسابقه اخراج شد.

همچنین موسی کولیبالی نیز بعد از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

بعد از گلی که مهدی قائدی به ثمر رساند بازیکنان استقلال شادی عجیبی با این بازیکن انجام داده و با پا روی کمر وی رفته و به این شکل با این بازیکن خوشحالی کردند.

* در نیمه اول مربیان دو تیم بارها و بارها به تصمیمات داور اعتراض کردند.

* در بین دو نیمه یکی از تماشاگران قصد داشت با ویلچر به کنار زمین برود ولی در این امر ناموفق بود. ظاهرا این تماشاگر با قرض گرفتن یک ویلچر قصد فریب ماموران را داشت که ماموران متوجه این موضوع شدند.

*میلاد میداوودی با حضور در نیمه دوم بازوبند کاپیتانی نفت مسجد سلیمان را بر بازو بست.

*میلاد زکی‌پور در دقیقه 47 بازی در حالی که مصدوم بود با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.این بازیکن از روی برانکارد با کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. 

حدود ۴ هزار هوادار در استادیوم شهید بهنام محمدی حضور پیدا کرده‌اند.

*حدود ۲۰۰ نفر از طرفداران استقلال در ضلع جنوبی استادیوم نشسته و آبی پوشان را تشویق کردند.

* هنگام ورود رحمتی و حسینی طرفداران استقلال ۲ گلر تیمشان را مورد تشویق قرار دادند.

*بازیکنان دو تیم ساعت ۱۷:۲۰ برای گرم کردن وارد زمین شدند. میلاد میداوودی مثل بازی قبل به سمت استقلالی‌ها رفت و با آنها برخورد گرمی داشت.

*هواداران نفت مسجد سلیمان با طبل تیم خود را مورد تشویق قرار دادند.

*مهدی قائدی بازیکن جوان استقلال که در بازی جام حذفی فقط چند دقیقه برای تیمش بازی کرد و تعویض شد مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت.

* طرفداران پرشور استقلال برای حضور در بازی امروز اقدام کرده‌اند اما از آنجایی که مسئول اجرایی باشگاه نفت مسجد سلیمان اعلام کرده  تنها 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه‌ها (800 نفر) در اختیار طرفداران تیم میهمان امروز قرار دارد.

* در حالیکه شهرهای ایران امروز شاهد پدیده سرما و بارندگی بوده اما شهر مسجد سلیمان هوا هم شرجی و هم گرم است و نشانه‌های از فصل پاییز یافت نمی‌شود.

 

کادر فنی و بازیکنان دو تیم بعد از پایان بازی به سمت اتاق داوران رفته و به تصمیمات تیم داوری معترض شدند. اعضای کادر فنی نفت مسجد سلیمان به شدت به سید علی اعتراض کردند و معتقد بودند داور نباید کولیبالی را اخراج می‌کرد.

دیدگاه تان را بنویسید