قلعه نویی: داور با شهامت قضاوت کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که داور دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان با شهامت بوده و قضاوت خوبی داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیر قلعه‌نویی پس از برتری ۲ بر صفر سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: از هواداران‌مان که از اصفهان آمدند و اینجا ما را تشویق کردند تشکر می‌کنم. بازی خوبی بود و به نظرم نفت مسجدسلیمان نمایش مدرنی را داشت. در پرس تیم‌ هافبک‌های تیمی ما را تحت فشار قرار دادند اما ما از فضاهای کناری  توانستیم استفاده کنیم و ۲ گل بزنیم.

وی افزود: داور هم در این جو فکر بسیار با شهامت قضاوت کرد. در مجموع به مرزبان تبریک می‌گویم فکر می‌کنم رفته رفته تیم‌شان خیلی بهتر می‌شود. آنها در گردش توپ عملکرد خوبی داشتند. آنچنان به تیم حریف فرصت ندادیم اما آنها فشار زیادی را وارد کردند.

سرمربی سپاهان عنوان کرد:‌ از بازیکنانم ممنونم که توانستیم در شهر اولین‌ها و شهر خوبان سه امتیاز شیرین و خیلی سختی را بگیریم. شاید یکی از بازی‌های سخت ما همین امشب بود بچه‌های ما از جان مایه گذاشتند و فکر می‌کنم بیشتر از استانداردهای روز دنیا دویدند و پرس کردند.

قلعه‌نویی ادامه داد: با توجه به پرسی که تیم مسجدسلیمان داشت ما در بازی‌سازی مثل قبل موفق نبودیم اما بعد که متوجه شدیم باید از کناره‌ها حرکت کنیم توانستیم به ۲ گل برسیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید