گزارش جی پلاس از مرکز عملکرد بازیکنان تیم ملی؛

تصاویر مخالفان و موافقان کی‌روش در ساختمان PEC/ جمله معروف مربی پرتغالی بر سردر دیوار آکادمی + عکس

سرمربی پرتغالی تیم ملی مجموعه PEC را یکی از میراث فوتبال ایران می‌داند و برای آماده سازی آن با افراد زیادی به چالش خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ یکی از مهمترین اقدامات کارلوس کی روش در ایران طرح ساخت مجموعه PEC برای آماده سازی تیم‌های ملی بود که از سال گذشته افتتاح شد و بخش زیادی از برنامه‌های تیم ملی و همکاران کی‌روش در این ساختمان می گذرد. 

کی‌روش درباره این ساختمان می‌گوید: ساختمان  PEC  یک میراث است، یک میراث و دستاورد برای آینده فوتبال ایران که مغز متفکر بازیکنان و مربیان فوتبال ایران در آینده از آنجا رشد خواهد کرد، آنجا مانند لابراتوار خواهد بود و تمام بازیکنان آینده فوتبال ایران در آن رشد خواهند کرد.

کی روش ریز به ریز آماده سازی این ساختمان را زیر نظر داشته و پروژه تماما طبق ایده ها و نظرات او پیش رفته است. جدا از تجهیزات پیشرفته ورزشی که سهم زیادی در افزایش سطح فنی بازیکنان تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه داشت، کی روش برای تزیین نمای این مجموعه نیز برنامه های ویژه ای داشت که هر کدام نشانگر سابقه تیم ملی فوتبال ایران بوده است.

او برای تزیین سالن اصلی این مجموعه، تصاویر و جملات کلیدی و مهمی را به معرض نمایش درآورده است که در این بین تصاویر مخالفان اصلی او در فوتبال ایران هم دیده می شود و سرمربی پرتغالی روزانه باید این تصاویر را از زیر نظر بگذارند.

اما سرمربی پرتغالی تیم ملی تصاویر چه کسانی را با چه معیاری روی دیوار این مجموعه نصب کرده است؟!

به محض ورود به این سالن با دیواری رو به رو می شوید که تصاویر منتخبی از بازیکنان تیم ملی در دوران حضور کی روش به نمایش در آمده است.

مجموعه PEC

علاوه بر این جمله ای به رنگ طلایی و در ابعاد بزرگی روی دیوار حک شده است که به نقل از کی روش است و به این معناست:

"جایگاه پیراهن تیم ملی همیشه بالاتر و بهتر است."

مجموعه PEC

در سمت چپ این سالن تصاویر از کاپیتان ها و بازیکنان شاخص تیم ملی در جام جهانی جهانی 1978، 1998، 2006 و 2014 دیده می شود که به ترتیب عبارتند از مرحوم ناصر حجازی، مهدی مهدوی کیا، احمدرضا عابدزاده، علی دایی و جواد نکونام.

مجموعه PEC

در قسمت دیگری تصاویر مربیان برجسته تیم ملی که سهم زیادی در کسب افتخارات تیم ملی ایران داشتند، به معرض نمایش در آمده است که این مربیان شامل برانکو ایوانکوویچ، حشمت مهاجرانی، مرحوم منصور پورحیدری، جلال طالبی، تومیسلاو ایویچ، علی پروین و کارلوس کی روش هستند.

مجموعه PEC

بخش آخر نیز مربوط به رکوردداران تعداد بازی ملی است که به ترتیب تصاویر قدی از جواد نکونام، علی دایی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی و ... تا انتهای سالن به دیوار نصب شده اند.

71907D39-7E9A-4F8F-BB53-AA9356D0052B

دیدگاه تان را بنویسید