طارمی در گفت وگوی اختصاصی با جی پلاس: رفتن کی روش بزرگترین اشتباه تاریخ فوتبال ایران است/ در جام ملت ها جبران می کنم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: بزرگترین اشتباه تاریخ فوتبال ایران این است که کارلوس کی روش را تغییر بدهیم و شخص دیگری را به جای او بیاوریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی  جی پلاس،  مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار جی پلاس گفت: بزرگترین اشتباه تاریخ فوتبال ایران این است که کارلوس کی روش را تغییر بدهیم و شخص دیگری را به جای او بیاوریم. باید با همین کادر ادامه بدهیم تا در وهله اول در قهرمانی آسیا موفق باشیم و بعد برنامه های خوبی برای رقابت های آینده داشته باشیم. او مربی حرفه ای است که هفت سال سرمربی ایران بوده است.

او درباره موقعیت گلی که در دقایق پایانی بازی برابر پرتغال از دست داد گفت: شرمنده مردم و همه هوادارانمان شدم و نمی دانم چه بگویم. امیدوارم در جام ملت های آسیا این نتایج را با قهرمانی جبران کنم. امیدوارم هر آن چه که ما اسمش را ناکامی می گذاریم در جام ملت ها جبران شود.

طارمی درباره روند آماده سازی تیم ملی نیز گفت: تیم ملی آماده سازی خوبی و ما راضی نبودیم. ما بازی تدارکاتی زیادی نداشتیم وفقط بازی با ترکیه کمی خوب بود. ما نمی توانستیم حریف تدارکاتی خوبی داشته باشیم و همه انتقاد می کردند که چرا با سرالئون بازی کردیم درحالی که شرایط برای ما اینگونه بود. باید قبول کنیم که با این شرایط سخت بود. هرچند همه بچه ها از جان و دل مایه گذاشتند. فقط شرمنده شدیم که بیش از این نتوانستیم نتیجه بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید