پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

گزارش جی پلاس از حاشیه های روز دهم جشنواره فیلم فجر

احتمال تعطیلی چند روزه جشنواره فیلم فجر سال آینده؟

نشست خبری فیلم جدید فریدون جیرانی حاشیه هایی داشت.

به گزارش خبرنگار جی پلاس از جشنواره سی و هفتم فیلم فجر؛ در نخستین سانس روز پایانی نمایش فیلم های بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره، اهالی رسانه و منتقدان تماشاگر جدیدترین اثر فریدون جیرانی، "آشفتگی" هم بودند.

روز پایانی جشنواره در حالی کارش را آغاز کرد که نمایش فیلم ها به دلیل مصادف شدن با ایام سوگواری حضرت زهرا (س) دو روز تعطیل بود. حمدرضا مدقق، مجری نشست خبری هم در ابتدای نشست به این مساله اشاره کرد و گفت که با توجه به این که به نظر می رسد خستگی خبرنگاران به خاطر دو روز تعطیلی در رفته است، شاید بد نباشد که از سال بعد هم چنین برنامه ای برای جشنواره تدارک دیده شود!

قبل از آغاز نشست خبری علاوه بر فریدون جیرانی، کارگردان و بهرام رادان، مهناز افشار و نسیم ادبی، بازیگران فیلم، نام چند تن از عوامل فیلم هم در جایگاه قرار داده شده بود اما وقتی نشست خبری آغاز شد چند نفر از آنها از جمله مارال جیرانی، طراح لباس و کارن همایون فر، آهنگساز فیلم حضور نیافتند.

مهران احمدی، بازیگر فیلم آشفتگی در نشست خبری غایب بود اما عوامل حاضر در نشست تلاش کردند به صورت تلفنی با او که در کشور ترکیه جضور دارد، تماس برقرار کنند.

در خلال نشست خبری، مهناز افشار دائم با عکاسان و برخی عوامل فیلم که در میان خبرنگاران نشسته بودند، زیر لبی صحبت می کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.