پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

گزارش جی پلاس از حاشیه های روز چهارم جشنواره فیلم فجر

وقتی کارگردان اعتراف می کند: "خراب کردم!" + عکس

نشست خبری فیلم "مسخره باز" با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار جی پلاس از جشنواره فیلم فجر، کاخ جشنواره چهارمین روز اکران فیلمهای بخش مسابقه را با نمایش فیلم "مسخره باز" آغاز کرد. این فیلم نخستین اثر سینمایی همایون غنی زاده است که پیش از این آثار پرتماشاگر و موفقی در عرصه تئاتر خلق کرده است.

نشست خبری فیلم مسخره باز با حضور کارگردان، علی مصفا تهیه کننده، صابر ابر بازیگر و جمعی از عوامل پشت صحه فیلم برگزار شد. در نشست خبری علی نصیریان، هدیه تهرانی، بابک حمیدیان و رضا کیانیان که در این فیلم نقش آفرینی کردند، غایب بودند.

از حاشیه های نشست خبری می توان به صحبت های ابتدایی علی مصفا اشاره کرد. تهیه کننده فیلم در ابتدای نشست گفت: به دلیل درگذشت همسر علی نصیریان، قصد داشتیم نشست خبری را برگزار نکنیم اما بعد دیدیم که باید به قولی که داده ایم عمل کنیم.

همچنین در میانه های نشست، مجری نشست از نحوه سوال پرسیدن برخی خبرنگاران انتقاد کرد و گفت که سوال ها باید تخصصی باشد و بیان "چرا"ها بی معنی است.

حاشیه دیگر به تناقض گویی جالب کارگردان در پاسخ به یک سوال بود؛ جایی که غنی زاده ابتدا گفت ادعای ساخت فیلم "سمبلیک" نداشته اما چند ثانیه بعد گفت که فیلمش "سمبلیک" است. او با گفتن این جمله متوجه تناقضش شد و با خنده گفت: "خراب کردم!"

نشست خبری فیلم مسخره باز

نشست خبری فیلم مسخره باز

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.