مرگ زنی در پی انفجار ساختمان مسکونی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ زنی میانسال در پی وقوع انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در جنوب تهران خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیدجلال ملکی در تشریح جزییات این خبر گفت: وقوع حادثه انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در ساعت 6:13 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن آتش‌نشانان سه ایستگاه از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در خیابان مختاری کوچه رودکی اعزام کردند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه 12 واحدی بود، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که انفجار و آتش‌سوزی در یکی از واحدهای طبقه سوم این ساختمان رخ داده و به دلیل موج انفجار بخش‌هایی از دیواره‌های این ساختمان مسکونی تخریب شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه پس از انفجار آتش‌سوزی در این ساختمان رخ داده بود، گفت: شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود که آتش‌نشانان همزمان با عملیات نجات اقدام به اطفای حریق کرده و موفق شدند تا از گسترش حریق جلویری کنند.

ملکی با بیان اینکه مدتی بعد عوامل آتش‌نشانی شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفاء کردند، گفت: گروهی از آتش‌نشانان نیز به شکل همزمان عملیات خود برای نجات افراد محبوس را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی سه نفر را زنده از ساختمان نجات دادند افزود: در حین عملیات عوامل آتش‌نشانی با جسد سوخته زنی حدودا 40 ساله در این ساختمان مواجه شدند که پس از تحویل به عوامل اورژانس مرگ وی تایید شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است، اظهار کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سای محل در ساعت 6:12 امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

 

دیدگاه تان را بنویسید