سید جلال ملکی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال ایران و السد قطر 14 تیم آتش نشانی در قالب 40 آتش نشان با همراهی 11 دستگاه خودرو سنگین، 3 دستگاه موتورسیکلت و یک گروه نجات در نقاط بیرونی و داخلی ورزشگاه آزادی از ساعت 20 امشب مستقر خواهند شد.
وی ادامه داد: استقرار آتش نشانان در پارکینگ ها، مسیرهای ورودی و خروجی و همچنین سکوهای تماشاگران تا پایان مسابقه و پس از تخلیه کامل هواداران ادامه خواهد داشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مثل همیشه تمامی ماموران 130 ایستگاه آتش نشانی در آماده باش کامل بسر می برند و با توجه به اینکه ایستگاه شماره 20 آتش نشانی در محوطه بیرونی و کناری ورزشگاه آزادی قرار دارد ماموران این ایستگاه در آماده باش ویژه قرار دارند.
وی از هواداران تیم فوتبال استقلال خواست که همچون مسابقات گذشته با آتش نشانان همکاری داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن فاصله گرفتن از محل حادثه مراتب را به سامانه 125 و یا تیم های استقرار یافته در محل اطلاع دهند.
از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب تیم استقلال ایران در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم السد قطر است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.