محمد کرم درآبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام باشگاه های آسیا تیم استقلال ایران امشب میزبان السد قطر خواهد بود به همین منظور تکنسین های اورژانس تامین کننده سلامت هواداران این مسابقه حساس هستند.
وی بیان کرد: 45 تکنسین اورژانس تهران اعم از پزشک، پرستار و کارشناس فوریت های پزشکی از دقایقی قبل در نقاط داخلی و بیرونی به ویژه مسیرهای ورودی و خروجی مجموعه ورزشی آزادی مستقر شدند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران ادامه داد: تکنسین های اورژانس با استفاده از 7 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 7 دستگاه موتورلانس و 4 خودرو فرماندهی تا پس از پایان مسابقه و تخلیه کامل در ورزشگاه آزادی مستقر هستند.
وی از هوادران این مسابقه خواست همچون مسابقات گذشته با تکنسین های اورژانس همکاری کرده و در صورت نیاز به خدمات درمانی اورژانس می توانند مراتب را به سامانه 115 و یا به تیم های استقرار یافته در محل اطلاع دهند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:30 دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.