مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آستانه برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی تهران و با توجه به حضور پرشمار هواداران 2 تیم بیش از 40 تکنسین اورژانس به همراه 8 دستگاه آمبولانس ، 8 دستگاه موتورلانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه خودرو فرماندهی در نقاط داخلی و بیرونی ورزشگاه آزادی مستقر شدند.
محمد کرم درآبادی ادامه داد: بیشترین تکنسین های اورژانس در مبادی ورودی و خروجی و سکوهای ورزشگاه آزادی مستقر هستند است و حضور تکنسین های اورژانس تا پس از پایان مسابقه و تخلیه کامل ورزشگاه ادامه دارد.
وی از همه هواداران این2 تیم خواست که همچون مسابقات گذشته با تکنسین های اورژانس همکاری داشته و در صورت نیاز به خدمات درمانی اورژانس مراتب را به سامانه 115 و یا به تیم های استقرار یافته در محل اطلاع دهند.
همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آستانه این مسابقه فوتبال بیش از 40 آتش نشان با استفاده از 13 دستگاه خودرو آتش نشانی سبک و سنگین و به همراه 4 دستگاه موتورسیکلت و خودرو فرماندهی در مبادی ورودی و خروجی، پارکینگ ها و مسیرهای داخلی ورزشگاه آزادی تهران مستقر شدند.
سید جلال ملکی خاطرنشان کرد: استقرار آتش نشانان همچون مسابقه شب گذشته تا تخلیه کامل ورزشگاه ادامه دارد و در مسابقه شب گذشته با همکاری خوب هواداران بدون وقوع حادثه ای مسابقه بین تیم های پرسپولیس ایران و الجزیره امارات پایان یافت.
وی از همه هواداران 2 تیم خواست که همچون مسابقه شب گذشته با آتش نشانان همکاری داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن فاصله گرفتن از محل حادثه مراتب را به سامانه 125 و یا به تیم های استقرار یافته در محل اطلاع دهند.
آخرین مسابقه فوتبال از دور مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاههای آسیا بین تیم های استقلال و ذوب آهن ایران از ساعت 20 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر تیم ذوب آهن پایان یافت.
شب گذشته نیز تیم پرسپولیس ایران در ورزشگاه آزادی تهران موفق شد با نتیجه 2 بر یک بر الجزیره امارات پیروز شود و جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را دریافت کرد.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.