به گزارش خبرنگار ایرنا، از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان آسیا در یک دیداری حساس تیم فوتبال استقلال ایران امشب از ساعت 20 و 30 دقیقه با حضور پرشور هواداران خود به مصاف تیم السد قطر می رود.
این دیدار که تا حوالی ساعت 22 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران ادامه دارد شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نسبت به تمدید فعالیت های قطارهای خط 5 مترو تهران که یکی از این ایستگاه ها ورزشگاه آزادی تهران است تمدید نکرد.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر فعالیت قطارهای خط 5 مترو بصورت منظم در حال انجام است و بسیاری از هواداران تیم فوتبال استقلال به وسیله مترو در حال عزیمت به ورزشگاه هستند.
محسن محمدیان ادامه داد: با توجه به اینکه فعالیت خط 5 مترو تهران و حومه تا ساعت 21 و 30 دقیقه است به منظور خدمات رسانی مناسب برای فردا (سه شنبه) زمان فعالیت این خط تمدید نخواهد شد و از هواداران این مسابقه می خواهیم برای بازگشت خود از دیگر وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: آخرین زمان حرکت قطارهای مترو از ایستگاه ورزشگاه آزادی تهران به سمت کرج و تهران 21 و 30 دقیقه است و پس از آن درب مترو ایستگاه ورزشگاه آزادی بسته خواهد شد.
تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمان آسیا به مصاف السد قطر می رود.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.