به گزارش ایرنا ، در این نمایشگاه که با همت سپاه 15 خرداد قرچک و با همکاری فرمانداری و شهرداری شهرستان برپا شده است ، لباس های تولید شده توسط هنرمندان شهرستان قرچک در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
فرمانده سپاه 15 خرداد شهرستان قرچک در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مد و لباس ایرانی در 35 غرفه دایر شده که طی آن هر غرفه 12 محصول ایرانی را با تخفیف ویژه به مردم عرضه می کنند.
سرهنگ پاسدار علی اصغر شهیری افزود: این نمایشگاه با هدف ارائه طرح‌های جدید متناسب با شاخص‌ها و استاندارد‌های اسلامی - ایرانی، ایجاد ساختار مناسب برای ساماندهی طراحی، تولید و توزیع پوشاک، شناسایی استعداد‌ها و خلاقیت‌های نو مرتبط با پوشاک اسلامی ایرانی و ایجاد اشتغال پایدار برای طراحان مد و لباس دایر شده است.
وی گفت : در لباس های ارائه شده در این نمایشگاه تلاش شده تا ضمن رعایت زیباشناسی ، فرم‌ها و ایده‌های اسلامی، ملی و میهنی در طراحی لباس‌های زنانه و مردانه و کودکان رعایت شود.
وی تصریح کرد: با برپایی چنین نمایشگاه هایی ، طراحان لباس بومی تشویق و افراد مستعد و توانمند به کارخانجات و تولیدی های پوشاک معرفی شده و فضای تعامل و همکاری میان فعالان صنعت پوشاک و منسوجات و مراکز آموزشی فعال در زمینه پوشاک برقرار می شود.
نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی شهرستان قرچک به مدت یک هفته در محل نمایشگاه های دائمی این شهرستان واقع در خیابان اصلی روبروی ایستگاه مرکزی آتش نشانی از ساعت 9 تا 19 پذیرای علاقه مندان است.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.