احمد تواهن روز یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح سه طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان دماوند اظهار داشت: پروژه های قابل افتتاح استان تهران در این هفته زمینه اشتغال بیش از 11 هزار نفر را فراهم می کند.
وی گفت: با وجود شرایط اقتصادی کشور، شهرداری ها، خدمات رسان، ساخت مجموعه های اداری و فرهنگی، عمران روستایی، تجهیزات شهری، گردشگری و ... پروژه های قابل افتتاح دارند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: اولویت استان ایجاد اشتغال و حمایت از بخش تولید است و به همین دلیل عمده پروژه ها با هدف ایجاد اشتغال به ویژه در بخش صنعت به بهره برداری می رسد.
این مقام مسئول همچنین به پروژه های شهرستان دماوند اشاره کرد و گفت: دماوند نیز در هفته دولت حدود 80 پروژه با اعتباری بالغ بر بیش از یکصد میلیارد تومان را به بهره برداری می رسد که مربوط به خدمات زیربنایی، عمرانی در روستاها، بخش گردشگری و ... است.
تواهن به افتتاح فاز تکمیلی مخزن 5 هزار مترمکعبی مسکن مهر مهرآباد بخش رودهن، سامانه پایش تصویری و نظارت عمومی شهر آبسرد و افتتاح اقامتگاه بوم گردی خسروان همزمان با سومین روز از هفته دولت در دماوند اشاره کرد و گفت: پروژه سامانه پایش تصویری از جمله خدمات ارزشمند در حوزه امنیت شهری است که این مهم در دستور کار استان تهران و دیگر شهرها قرار دارد.
وی همچنین به پروژه بوم گردی منطقه خسران و ایجاد اشتغال برای 15 نفر در دماوند اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان به بهره برداری رسید؛ این پروژه علاوه بر کاهش ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه، زمینه مناسبی برای شهروندان تهرانی و مسافران در فصول مختلف سال به ویژه در فصل تابستان ایجاد می کند.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.