به گزارش ایرنا، شکراله حسن بیگی روز چهارشنبه در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با بیان اینکه قانون تکریم ارباب رجوع سالهاست که بر روی زمین مانده است افزود: مدیران دولتی اجرای مطلوب میزخدمت و دولت الکترونیک را جدی بگیرند.
وی با بیان اینکه به صورت ناشناس به یکی از ادارات مراجعه کرده و دقایق زیادی در مقابل میز یکی از کارکنان این اداره ایستاده است در حالیکه صندلی نیز وجود داشت گفت: کارکنان ادارات حتی به نشستن و پذیرایی از ارباب رجوع نیز باید اهمیت بدهند.
معاون استاندار تهران گفت: برخی مدیران ادارات حتی تغییر اخیر ساعت کاری را رعایت نکرده و دیر بر سر کارهای خود حاضر می شوند و بعضا به دروغ برگه ماموریت رد می کنند.
حسن بیگی گفت: رعایت برخی مسائل به نظر بی اهمیت از جمله برخورد با لبخند و روی گشاده باعث افزایش رضایتمندی مردم می شود.
وی گفت: پرونده یکی از فرمانداران شهرستان های استان تهران بخاطر بی توجهی به اجرایی کردن میز خدمت به بازرسی وزارت کشور ارسال شده و استانداری تهران نیز از این ارجاع حمایت کرده است.
حسن بیگی گفت: مدیران و کارکنان ادارات نباید کاری کنند که مردم مسئولان را ناکارآمد بدانند و در صورت عدم فعالیت شایسته ادارات و لطمه به اعتماد مردم نیازی به دشمنی آمریکا و اسرائیل برای ضربه زدن به کشور نداریم.
وی همچنین با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال خانگی 5 هزار نفر به بانک های استان معرفی شده اند که تاکنون کارهای اداری 2 هزار نفر در حال اتمام است افزود: برای ارائه وام 10 میلیون تومانی برای ایجاد اشتغال خانگی نیازی به این همه انتظار و سختی نیست و این خود به نارضایتی دامن می زند.
حسن بیگی با اشاره به منشور حقوق شهروندی گفت: مردم باید حقوق خود را بشناسند و پس از شناخت آن به خوبی آن را مطالبه کنند.
وی گفت: مدیران ادارات دولتی وظیفه دارند در قالب های مختلف از جمله آموزش مردم را با حق و حقوق خود آشنا کنند اما واقعیت امروز نشان می دهد که حقوق مردم در ادارات دولتی رعایت نمی شود و مردم در طبقات و اتاق های مختلف سرگردان هستند.
تهرام/6139//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.