به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: تخلفات و وظایف اداری در منشور اداری مجموعه ها آورده شده و اگر کارمند و یا مسئولی تخلفی مانند رشوه خواری، بدحجابی، سخن چینی، و امثال آن را انجام داد در ابتدا باید مشفقانه به خود فرد و در مرحله بعد به مسئول ذیربط تذکر داد.
وی افزود : برخی از افراد اگر از مسئولی خوششان بیاید ، در فضای مجازی به مدح گویی آن فرد می پردازند و اگر نه اقدام به جو سازی و سیاه نمایی علیه آن اداره می کنند ، افراد نباید در فضای مجازی هتک حرمت کرده و با آبروی افراد بازی کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت گفت : شهیدان رجایی و باهنر به جرم انقلابی بودن ، ساده زیستی ، ولایت مداری و خدمت رسانی به مردم در آتش نفاق سوختند و با آن که فقط 28 روز از عمر دولتشان نمی گذشت ، آثار ماندگاری از خود خلق کردند که تا ابد در ذهن مردم باقی می ماند.
محمودی افزود: مردم دریافت حقوق نجومی ، زندگی در خانه های مجلل و رفاه زدگی را که با خلق و خوی شهیدان رجایی و باهنر سازگار نیست را از هیچ مسئولی نمی پذیرند.
وی گفت : منافقین کوردل به اسم خلق بر علیه خلق و مردم قیام کرده و بیش از 17 هزار نفر را در ترور به شهادت رساندند ، منافقینی که در طول دوران جنگ در کنار صدام قرار گرفتند و مترجم اردوگاه های اسرا بودند، منافقینی که امروز یاور اسرائیل، آمریکا و انگلیس و آل سعود هستند و پول می گیرند تا به ملت خود از پشت خنجر بزنند تلاش دارند تا در رسانه و شبکه های مجازی خود را تطهیر کنند ولی مردم ایران هیچ گاه شعار مرگ بر منافق فتنه گر را فراموش نمی کنند.
وی با تأکید بر لزوم احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت : انقلاب مدیون شهدا ، همسران و خانواده آنان است ، وضعیت بدحجابی جامعه دل های مومنین را آزرده می کند و مسئولان باید نسبت به این دو فریضه الهی توجه بیشتری را داشته باشند.
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به فرارسیدن ایام دهه ولایت گفت : از فرصت ایام عید قربان تا عید غدیر باید برای تبیین جایگاه ولایت استفاده کنیم ، مشکلات امروز جامعه اسلامی به دلیل به توجی به غدیر است و باید با تمام تلاش در برابر هجمه دشمنان ایستادگی کرد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.