حمید چوبینه روز شنبه در جمع خبرنگاران در مورد بیمه کودکان کار نیز اظهارداشت: این موضوع جزء ماموریت های اصلی شهرداری تهران نیست اما با توجه امکاناتی که در اختیار داریم، این خدمات به این کودکان ارائه می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه حضور شرکت شهر سالم در مراسم اربعین و ارائه خدمات تابع سیاست های شهرداری تهران است یادآور شد: امسال نیز همچون سال های گذشته به زائران خدماتی ارائه می شود اما وظیفه اصلی درمان در خارج از کشور برعهده هلال احمر است و شهرداری تهران نقش حمایتی دارد.

*جانمایی مراکز درمانی شهرداری خوب نبوده است
چوبینه با اشاره به ارائه خدمات این شرکت در 18 نقطه از شهر اظهارداشت: جانمایی برخی از این مراکز خوب نبوده و تنها به این دلیل فضا برای ارائه این خدمات آماده بوده تحویل شرکت شهر سالم شده است.
وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از نقاط مختلف شهر تهران مرکز درمانی وجود ندارد که باید در این زمینه برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

*بیش از 40 درصد ساختمان شهر سالم قدیمی است
مدیرعامل شرکت شهر سالم در ادامه یادآور شد: بیش از 40 درصد ساختمان های این شرکت قدیمی بوده و از استانداردهای لازم برای فعالیت های درمانی برخوردار نیستند.
وی با بیان اینکه حدود 20 سال از عمر بسیاری از ساختمان ها می گذرد گفت: بسیاری از این ساختمان ها کاربری درمای نداشته اند.
چوبینه تصریح کرد: البته نداشتن استانداردهای لازم به این معنا نیست که خدمات رسانی مطلوب نیست بلکه سطح استانداردهای تعریف شده بالا است تا خدمات در سطح مطلوب ارائه شود.
وی فلسفه شکل گیری شرکت شهر سالم را ارائه خدمات درمانی به کارکنان و بازنشسته های شهرداری تهران بویژه اقشار پایین ذکر و خاطرنشان کرد: در همین راستا و به منظور ارائه خدمات بهتر تلاش شده تا امکاناتی بویژه در جنوب و شرق پایتخت در اختیار مراکز خدمات درمانی قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت شهر سالم از برگزاری جشنواره رسانه ای شهر سالم با هدف فرهنگسازی و ترویج سبک زندگی صحیح و انجام مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی در آینده نزدیک خبر داد.

*راه اندازی نخستین مرکز تشخیص سرطان شهرداری
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش آمار ابتلا به بیماریهای کلیوی، فشار خون، دیابت و سرطان اظهارداشت: مرکز جامع تشخیص و پیشگیری از سرطان شهرداری تهران به زودی راه اندازی خواهد شد.

تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.