جشن پرواز بادبادک‌ها با حضورجمع کثیری از شهروندان شهرستان پردیس در بام پردیس برگزار شد.

محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب گفت: اداره ورزش و جوانان با همکاری شورای شهر پردیس برنامه های متنوعی را در جهت افزایش شور و نشاط اجتماعی شهروندان از جمله برگزاری جشنواره ها در نظر گرفته که خوشبختانه این برنامه‌ها با استقبال زیاد مردم روبرو می‌شود.

وی همچنین به برگزاری مسابقات ویژه محلات اشاره کرد و گفت: هیات همگانی شهرستان پردیس با برنامه‌ریزی و تمرکز بر شناخت محلات مختلف شهرستان درصدد است بازی های بومی و محلی را نیز در شهرستان پردیس برگزار کند.

سیفی در رابطه با جشن بادبادک‌ها که غروب روز جمعه برگزار شد به ایلنا گفت: آنچه جالب و مهیج بود حضور خانواده ها از خردسالان گرفته تا بزرگسالان در کنار مسئولان شهرستان در برنامه پرواز بادبادک ها در فضای گستره بام پردیس بود که فضای صمیمی و لذت بخشی را فراهم کرد.

وی همچنین افزود: اجرای طرح هایی به ظاهر ساده می‌تواند شور و اشتیاق مردم را در حد وسیعی بالا برده که ارتقا سلامت جسمی و روحی از جمله مواردی است که در برنامه ها مدنظر قرار می‌گیرد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس اظهار کرد: برنامه ماهیگیری را طی ماه‌های آینده در شهر پردیس برگزار خواهیم کرد.

وی بیان داشت: در شهر پردیس برنامه شاد و مفرح دیگری را نیز اجرا خواهیم کرد‌؛ همچنین همایش بادبادک‌ها را در شهر بومهن و در روز عید غدیر برگزار می‌کنیم.

سیفی گفت: امید می‌رود استقبال مردم در شهر بومهن نیز بسیار خوب باشد و مانند شهر پردیس استقبال عمومی خوبی را شاهد باشیم و این انگیزه امروز به ما داده شد تا این روند ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.