به گزارش ایرنا، مرتضی عزالدین صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهارداشت: سیاست های کلان شهر پردیس در برنامه های شرکت آموجود است و در بحث مسکن مهر پردیس 81 هزار مشترک باید تعیین وضعیت شوند و با برنامه ریزی انجام شده، در مواردی که مربوط به شرکت آب و فاضلاب است برای 25 هزار مشترک نصب صورت می گیرد.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر 92 درصد آب در بخش کشاورزی با بهره روی 32 درصد استفاده می شود نگران حوزه آب هستیم و همچنان تلاش داریم تا خدمات بهتری را به همه مردم و شهروندان ارائه بدهیم.
عزالدین با اشاره به خدمات اصحاب رسانه خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه بهترین یاری رسان در امر فرهنگ سازی استفاده بهینه از آب محسوب می شوند، ارتباط رسانه ها با مردم بیشتر از ادارات است و به همین جهت پیشنهادات را در راستای بهتر انجام امور بررسی می کنیم و می خواهیم در آگاهی رسانی بیشتر در زمینه مصرف بهینه آب به مردم بیشتر تلاش شود.
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران عنوان کرد: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب پردیس در دست اجرا است، این پروژه دارای پیشرفت زیادی بوده و در واقع پساب تولیدی نیز هدر نمی رود و برای مصارف کشاورزی و فضای سبز استفاده می‌شود و پساب استاندارد به رودخانه ها تزریق می شود.
عزالدین درخصوص تعرفه های آب اظهار داشت: مرجع تعیین آب بها شورای اقتصاد است در این خصوص کسی نمی تواند بیشتر از تعرفه حق انشعاب دریافت کند و فقط در مصارف خانگی تعرفه ها بر اساس مصرف اعمال می شود.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.