به گزارش ایرنا ، حسین عباسی روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان پیشوا گفت: انجام ساخت و سازهای غیرمجاز ، ضمن آنکه تبعات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری را به جامعه تحمیل می کند ، موجب یأس و ناامیدی افرادی می شود که امور خود را از راه و مجاری قانونی پیش می برند.
وی با تأکید بر این که برخورد با ساخت وساز غیر مجاز وظیفه دستگاه های مربوطه و کار خارج از وظیفه قانونی نیست اظهار داشت: هر دستگاهی در حدود اختیارات و تکالیف خود، مسئولیت هایی را بر عهده دارد که باید با احساس مسئولیت در این عرصه وارد شده و از هرگونه غفلت، اغماض و چشم پوشی دوری کند.
وی تصریح کرد: اگر ساخت و ساز غیر مجاز در سطح منطقه مشاهده شد ، علاوه بر تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان، با دستگاه مربوطه نیز به دلیل قصور و کوتاهی برخورد قانونی صورت می گیرد.
عباسی گفت: زمانی که یک دستگاه و ارگان در مراحل اولیه ساخت و ساز غیرمجاز ، ورود به هنگام نداشته و مسئولیت خود را به خوبی انجام نمی دهد، در اصل دستگاه های متعدد دیگری را نیز درگیر این تخلف می کند و در نتیجه، وقت و انرژی بیشتری را نسبت به مرحله پیشگیری از جامعه هدر می دهد.
وی بیان کرد: شهرستان پیشوا در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز در وضعیت آرام و نسبتاً خوبی قرار دارد که هم جای تشکر از متولیان مربوطه و هم قدردانی از خود مردم منطقه را دارد که با پرهیز از قانون شکنی، کارهای خود را از مسیر تعریف شده و قانونی پیگیری می کنند.
سرپرست فرمانداری پیشوا افزود: اجازه نمی دهیم که سوءاستفاده کنندگان و افراد سوجو و فرصت طلب،‌ دستگاه های اداری را به دنبال کار غیر قانونی خود کشیده و آنان را معطل کنند و تلاش می شود تا با تشدید گشت های مشترک و نظارت های مستمر، با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد قانونی شود.
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.