فاطمه فکوریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی ساخت و سازهای موجود در بخش مرکزی زیر ذره بین بازرسان بخشداری قرار دارند و هرگونه ساخت و ساز بدون مجوزی در این منطقه تخریب می شود.
وی با بیان اینکه زمین های زراعی از ارکان اصلی تامین امنیت غذایی جامعه و بخشی از محیط زیست کشور محسوب می شود، عنوان کرد: حفاظت از این عرصه‌ها وظیفه ‌ای همگانی بوده و تخریب زمین‌های کشاورزی برای ساخت ویلاهای شخصی کاری خود خواهانه است که امنیت غذایی کشور را در دراز مدت تهدید می کند.
فکوریان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه بخش مرکز شهرستان ری دارای 40 معضل اساسی است، اظهار داشت: ساماندهی کانال های آبی دارای بوی نامطبوع از جمله نهر فیروزآباد، اتمام کمربندی دوم تهران مهمترین خواسته ساکنان این بخش است.
وی یادآرو شد: اشتغال جوانان و زنان سرپرست خانوار، ارتقای سطح فرهنگی ،اجتماعی روستاها و ایجاد زیر ساخت های بهداشتی از دیگر معضلات بخش مرکزی شهرستان ری است که باید رسیدگی بیشتری شود.
بخش مرکزی شهرستان ری از شمال به بزرگراه آزادگان، از جنوب به تقاطع ایران ترانسفو و روستای فتح آباد در جاده قدیم قم، از غرب به اتوبان صالح آباد و از شرق به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می شود.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.