یدالله صادقی روز دوشنبه در حاشیه بازدید استاندار تهران از واحدهای صنعتی شهرستان بهارستان به خبرنگار ایرنا افزود: براساس بخشنامه وزارت صنعت، تامین مواد اولیه موردنیاز واحدهای صنعتی از طریق بورس کالای ایران با اولویت صنایع داخلی انجام می شود.
وی توضیح داد: واحدهای تولیدی نیازمند مواد اولیه به سایت بهین یاب ( http://www.behinyab.ir/) مراجعه و ثبت نام می کنند که پس از اخذ تاییدیه وزارت صنعت وارد بورس کالا می شوند.
صادقی تاکید کرد: تولیدکنندگان محصولات فولادی، مواد پتروشیمی و فلزات رنگی موظفند ابتدا نیاز واحدهای درخواست کننده داخلی را تامین، سپس اگر تولید مازاد داشتند به صادرات اقدام کنند.
به گزارش ایرنا استاندار تهران در سفر یک روزه از تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان بهارستان از جمله واحد تولیدی پاژن، گلخانه فراگشت پارسیان، پوشاک لطیفی،جهان پروفیل و پارس نیکل بازدید کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
محمد حسین مقیمی در دور دوم سفرهای شهرستانی خود مسائل اقتصادی شهرستان های استان تهران را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد و و نیز میزان اجرای مصوبات شورای اداری شهرستان های استان تهران را در دور اول سفرهای استانی ارزیابی می کند.
شهرستان بهارستان در جنوب غرب پایتخت قراردارد و 26 اسفند 1389 با ترکیب بخش‌های گلستان و بوستان شهرستان رباط‌کریم از این شهرستان جدا شد.
تهرام/6139/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.