به گزارش ایرنا محمد امامی امین روز دوشنبه دراین نشست با تاکید بر نگاه سهل گیرانه بانک ها به متقاضیان وام های خود اشتغالی و پرهیز از سخت گیری های بی مورد،افزود: اعتبارات ٩٧ در بخش طرح های اشتغالزایی باید تا ٦ ماهه اول سال جذب شود.
وی توجه و سرعت عمل بانک ها دربهره مندی از فرصت های ایجاد شده دراشتغالزایی را مؤثر دانست و اظهارداشت: عده زیادی در انتظاردریافت این تسهیلات به ویژه در حوزه مشاغل خانگی هستند که با توجه به ناچیز بودن مبلغ وام انتظار بیش از حد آنان مطلوب نیست.
معاون اداره کار استان تهران نیز دراین نشست ازاعتبار 273 میلیارد تومانی برای ایجاد اشتغال روستایی و عشایری استان خبر داد.
سعید دهقان گفت: 5 هزار و 723 طرح تاکنون به بانک ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند که که به 416 طرح تاکنون اعتبار پرداخت شده است و بقیه طرح ها در مرحله های بررسی پرونده، طرح توجیهی و یا سایر مراحل هستند.
وی همچنین اظهارداشت: مشاغل خانگی استان تهران نیز اعتباری 48 میلیارد تومانی دارد که معرفی به بانک و اعطای تسهیلات در این زمینه نیز از ابتدای مردادماه امسال آغاز شده است و در این زمینه 321 طرح به بانک ها معرفی شده اند.
دهقان اضافه کرد: ١٦٦٥ طرح مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات از بانک های عامل، از سال گذشته باقی مانده که بانک ها باید اقدام کنند.
تهرام/6139 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.