به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی افزود: این طرح با همکاری اداره آموزش‌ و مشارکت های اجتماعی شهرداری منطقه و مدیریت آموزش و پرورش از امروز (پنجشنبه) آغاز و تا پایان تابستان در سه محور عمرانی، تجهیزاتی و برنامه ای اجرا می شود.
وی عنوان کرد: تمامی مدارس این منطقه تجهیز و امکانات فرهنگی، ورزشی، تفریحی، علمی و آموزشی به منظور بهبود وضعیت فضاهای تحصیلی دانش آموزان فراهم می شود.
بهرامی تصریح کرد: مجموعه فعالیت های عمرانی وتجهیزاتی مدارس نیز در قالب کمک به آسفالت، تجهیز کتابخانه و نمازخانه ها، تجهیز لوازم ورزشی و تفریحی، تأمین تجهیزات هوشمندسازی، تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه های مدارس انجام می شود.
وی در ادامه با تاکید بر تقویت فعالیت ها و برنامه های تربیتی و آموزشی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و هنری اظهار داشت: آموزش حقوق و تکالیف شهروندی دانش آموزان، کاهش آسیب های اجتماعی و برگزاری اردوهای علمی به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از دیگر برنامه های مدیریت شهری است.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 ادامه داد: تولید و توزیع محصولات فرهنگی و آموزشی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه‌ ها، طرح شهردار مدرسه، کمک به انجام فعالیت های مناسبتی نیز از جمله همکاری های مشترک بین آموزش و پرورش و شهرداری منطقه 19 در طول سال جاری خواهد بود.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.