به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری افزود: مدیران و روسای ادارات به رغم تمام فشارهای مالی و مشکلات مختلف باید با مردم با احترام کامل برخورد کنند.
وی با اشاره به اینکه بخش عمده نارضایتی مردم از حکومت در اثر برخورد نامطلوب مدیران و کارکنان ادارات ایجاد می شود، عنوان کرد: روسای ادارات به ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی بر اساس بخشنامه دولت، حق اتلاف وقت ارباب رجوع و برخورد ناشایست با مردم را به هیچ عنوان ندارند.
جمالی پور اظهار داشت: تاخیر در انجام کار ارباب رجوع باعث ترویج فساد می شود که فرمانداری ویژه ری با هرگونه فسادی در دستگاه های اجرایی حتی در پایین ترین سطح برخورد قاطع خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از تخلفات توسط اطرافیان مدیران دستگاه های اجرایی در ادارات انجام می شود، تاکید کرد: مدیران در انتخاب کارکنان خود نهایت دقت را داشته باشند چرا که هرگونه تخلف کارکنان ادارات به نام مدیران تمام خواهد شد.
جمالی پور با تاکید بر اینکه مدیران باید بر اساس قانون عمل کنند، افزود: کارکنان ضمن داشتن برنامه مدون و هدف مشخص، مدیریت جهادی را در دستور کار خود قرار دهند.
وی یادآور شد: مدیرانی در شرایط کنونی کشور موفق خواهند بود که بخش عمده زمان خود را در کنار مردم سپری کنند و از مشکلات عمده اقشار مختلف از نزدیک آگاه باشند.
وی اضافه کرد: روسای ادارات در حوزه های مختلف به شکل مستقیم یا غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می شوند پس باید در حل مشکلات آنان کوشا باشند.
مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان ری نیز در ادامه این جلسه به اهمیت نماز در مدارس و ادرات اشاره کرد و گفت: در زمینه اقامه نماز باید نسبت به اندیشه و نگرش مردم و ترویج آن توجه شود.
حجت الاسلام حمیدرضا نصرآبادی افزود: ارزشیابی قرائت نماز از اولویت های مورد توجه است و بر همین اساس کارت ارزشیابی نماز تهیه شده است و در اختیار مدیران شهرستان قرار داده شد.
وی یادآور شد: در مساجد امکاناتی فراهم شود تا مسئولان در آن حضور یابند و مردم بتوانند مطالبات خود را عنوان کرده و مسئولان هم پاسخگو باشند.
امام جمعه شهرری نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اهمیت دهه کرامت در زندگی انسان، گفت: انسان کریم کسی است که وقتی به قدرت و موقعیت رسید در صدد انتقام جویی و کینه توزی نباشد، مسئولان شهرستان با گذشت و بر اساس قانون درصدد حل مشکلات مردم باشند.
حجت الاسلام سید علی شاهچراغی با بیان اینکه کرامت از ویژگی های مهم و بارز هر فرد به شمار می رود، گفت: در ذات انسان های کریم، دروغ و خیانت وجود ندارد و چنین افرادی به دنبال خدمت هستند.
جلسه شورای اداری شهرستان ری امروز یکشنبه با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.
/6003/3218
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.