به گزارش ایرنا ، بابک عدلی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین به مناسبت هفته تأمین اجتماعی ،اظهار داشت: استان تهران به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای اقتصادی ، از تعداد زیادی بیمه شده تأمین اجتماعی برخوردار است که این افراد به خدمات تخصصی درمانی نیاز دارند و مراکز موجود جوابگوی نیاز این افراد نیست.
وی افزود : سازمان تأمین اجتماعی به منظور ارتقا سطح خدمت رسانی به مردم ، احداث بیمارستان 500 تختخوابی شهید فیاض بخش در جنوب غرب تهران به عنوان یکی از مراکز مهم این سازمان را در دستور کار خود قرار داده که با افتتاح این پروژه فوق تخصصی ، بخش اعظمی از بیمه شدگان خدمات درمانی دریافت می کند.
عدلی با اشاره به زمان افتتاح این بیمارستان در نیمه دوم سال 98 تصریح کرد: علاوه بر این ، احداث بیمارستان زنان هدایت در جنوب تهران در دستور کار قرار دارد که این بیمارستان یکصد تختخوابی یکی از مراکز ارجاع زنان خواهد بود.
وی با اشاره به به خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان ورامین گفت : شهرستان ورامین ، از تعداد زیادی بیمار تأمین اجتماعی برخوردار است که درمان سرپایی بیماران بیمه شده ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران افزود: در حال حاضر بیمارستان تأمین اجتماعی 15 خرداد ورامین تلاش دارد تا با ارائه خدمات تخصصی به بیمه شدگان ، مشکلات درمانی آنان را برطرف کند و در این مسیر با همکاری مستقیم با دانشگاه علوم پزشکی، سازمان انتقال خون به منظور ایجاد بانک خون و اجرای پروژه هتلینگ بیمارستان خدمات بهتری را به مردم ارائه کرده است.
عدلی با اشاره به این که بیمارستان 15 خرداد ورامین 160 تخت بیمارستانی فعال دارد ، اظهارداشت : سال گذشته 6 هزار و 200 عمل جراحی در بیمارستان انجام شده و 12 هزار و 700 نفر در این بیمارستان بستری شده اند، 195 هزار ویزیت توسط پزشکان عمومی و 125 هزار ویزیت توسط پزشکان متخصص انجام شده است.
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران افزود : بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی شرکای این سازمان هستند ، در کانون های بازنشستگی و کارفرمایی سعی داریم، ایرادات و انتقادات بیمه شدگان را دریافت کرده و در پیشبرد اهداف سازمان از آن ها استفاده کنیم.
19 تا 25 تیر هفته تأمین اجتماعی نامگذاری شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.