مجتبی دانشفر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات مدارس آسیا از 17تا 24 تیرماه با شرکت تیم هایی از قاره کهن به روش سوییسی برگزارمی شود که تیم تهران به نمایندگی از ایران با رقبای خود پیکار خواهد کرد.
وی همچنین به برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج استان تهران اشاره کرد و افزود: این مسابقات از 7تا 15 تیرماه با شرکت161ورزشکار زن و مرد (در رده سنی آزاد)در 11 دور به روش سوئیسی برگزارشد.
رئیس هیات شطرنج استان تهران ادامه داد: دررقابت های آزاد ، پوریا ایدنی، بهروز رزاقی و آرمان حاکمی جایگاه اول تا سوم و در رده جوانان آرمان حاکمی، بردیا دانشور، شاهین مهندسی و آناهیتا زاهدی فر برتر شدند.
دانشور افزود: دررده سنی پیشکسوتان (50سال ) شاهین مهندسی و امیر علی تقی خانی و در رده سنی پیشکسوتان(60سال) علی اکبر عزیزی تفرشی جایگاه برتر را کسب کردند.
وی اظهارداشت : در رده سنی کمتر از 12، 14 و 16 سال پسران به ترتیب آراد آریانپور، ارشیا نوربخش زاده و احسان علامیر و در رده سنی کمتر از 12، 14 و 16 سال دختران نیز ستایش کریمی، زهرا حیدری و نگار ارج جایگاه برتر را بدست آوردند.
به گفته وی مسابقات بین المللی شطرنج «جام پایتخت» با شرکت بیش از 450ورزشکار در بخش اوپن(آزاد سنی زنان و مردان)، از 11 تا 18 شهریور ماه درتهران برگزارمی شود.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.