به گزارش ایرنا، محمد امامی امین روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این مصوبه علاوه بر ابلاغ از سوی استانداری مصوبه هیات دولت را نیز به همراه دارد افزود: همه ادارات دولتی اعم از استانی و ملی که محل فعالیت آنان شهر تهران است باید این مصوبه را رعایت کنند.
وی گفت: مقرر شده است که هر دو هفته یکبار پایش رعایت این مصوبه از سوی ناظران و بازرسان صورت گیرد و گزارش آن به مقامات ذیصلاح جهت برخورد با متخلفان ارائه می شود.
امامی امین گفت: مسئول اجرای این مصوبه بالاترین مقام مسئول در نهاد دولتی بوده و این مقام باید در مورد کوتاهی احتمالی صورت گرفته توضیح دهد.
وی گفت: شهرستان های استان تهران نیز موظف هستند این مصوبه را رعایت کرده و پس از ساعت 13 و 30 سیستم های سرمایشی خود را خاموش کنند.
به گزارش ایرنا، استانداری تهران در بخشنامه ای اعلام کرد بر اساس مصوبه هیئت ‌وزیران موضوع مجوز تنظیم ساعت کار دستگاه‌های دولتی، ادارات، بانک‌ها، شهردار‌ی‌ها و سایر مؤسسات عمومی غیردولتی با عنایت به تداوم شرایط خاص جوی، با توجه به ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق ساعت کار ادارات تهران به‌استثناء مراکز خدمات‌رسان تا پایان تیرماه سال جاری از ساعت 6 شروع و ساعت 14 پایان می‌یابد.
طبق این بخشنامه، ضروری است مسئولان دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای مستقر در استان تهران ضمن نظارت و تلاش جدی در خصوص کاهش مصرف انرژی دستگاه مربوطه، سیستم‌های سرمایش خود را در دمای 25 درجه سانتی‌گراد تنظیم و حداکثر تا ساعت 13.30 خاموش کنند.
تهرام/6139//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.